![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben deze vraag, want ik ben niet helemaal de antivirus expert, en ik ben op zoek naar een antivirusprogramma te gebruiken. Laten we zeggen dat ik zou hebben een oneindige hoeveelheid geld te besteden aan antiviruses. Welke is de beste? Ik denk NOD32, Kaspersky ...? Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik wil heel graag weten wat antivirus (met oneindige hoeveelheden geld te besteden) gebruikt de minste middelen.
| |||
| |||
| Ik zou zeggen zonealarm |
|
| |||
| |||
| Avast 15.5mb downloaden (gratis) Avira AntiVir 16.38mb downloaden (gratis) NOD32 11.8mb downloaden (tegen betaling) Dit alles lijkt te worden gesproken meest op. Vergeet opiniepeilingen of beoordelingen, omdat zij gemakkelijk kunnen worden gemanipuleerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaspersky is great Controleren hier voor TOP10 Ik gebruik Avira AntiVir is gratis en groot en beschikbaar in de download sectie Edit: de TOP10 is voor de AV's die je moet betalen voor
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Dus, ik zeg NOD32:) |
|
| |||
| |||
| Als je het niet erg betalen zou het een goede keuze. Avira is een van de eerste te zijn Vista klaar zo lijkt het veilig om te zeggen dat zij op de top van hun spel. BitDefender is ook goed en zeer gerespecteerd. Maar de meest recente versie is 21mb downloaden. De grootte van de download meestal vertaalt in hoeveel middelen zullen worden gebruikt. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
EDITED: Ik weet niet bespreken softwarepiraterij |
|
| |||
| |||
| Als u denkt te gaan dat omwroeten dan niet. Gratis bescherming is net zo goed. Naast zonder een betaalde licentie is het waarschijnlijk zult u niet in staat om updates te krijgen. Dus je kan net zo goed lopen geen AV op alle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vlad, niet hadden we dezelfde discussie onlangs?