![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg spør dette spørsmålet fordi jeg ikke er helt antivirus ekspert, og jeg leter etter et antivirusprodukt å bruke. La oss si at jeg ville ha en uendelig mengde penger å bruke på antiviruses. Som vil være det beste? Jeg tenker NOD32, Kaspersky ...? Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil vite hva antivirus (med uendelige mengder penger å bruke) bruker minst ressurser.
| |||
| |||
| jeg vil si zonealarm |
|
| |||
| |||
| Avast 15.5mb laste ned (gratis) Avira Antivir 16.38mb laste ned (gratis) NOD32 11.8mb nedlasting (betalt) Alle disse synes å være talte mest på. Glem målinger eller rangeringer som de enkelt kan rigget. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaspersky er stor Sjekk her for top10 Jeg bruker Avira Antivir som er gratis og stor og tilgjengelig i nedlastingen delen Edit: den top10 er AV som du betaler for
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Så jeg sier NOD32:) |
|
| |||
| |||
| Hvis du ikke tankene betale det ville være et godt valg. Avira var blant de første til å være Vista klar så synes det er trygt å si at de er på toppen av sitt spill. Bitdefender er også godt og høyt respektert. Men den nyeste versjonen er 21mb nedlasting. Størrelsen på nedlastingen vanligvis oversettes til hvor mye ressurser skal brukes opp. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Redigert: Jeg vet ikke diskutere piratkopiering av programvare |
|
| |||
| |||
| Hvis du tenker på å gå som flukt deretter ikke. Gratis beskyttelse er like gode. Dessuten uten betalt lisens er det sannsynlig vil du ikke kunne få oppdateringer. Så du kan like godt kjøre no AV overhodet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vlad, har vi ikke hatt den samme diskusjonen nylig?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset nod32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 3 desember 2008 13:54 |
| Kan noen hjelp meg av Antivirus For Mac | GREGLOVE | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 28 nov 2008 15:55 |
| NOD32 Antivirus | wyasser | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 25 oktober 2008 10:10 |
| AntiVirus XP 2008! | ParsleyAigh | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 53 | 3dje sep 2008 16:28 |
| Fav antivirus | justinupsm | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 21 | 31 juli 2007 11:15 |
| Thread Tools | |
| |