![]() |
|
| |||
| |||
| Jag ställer denna fråga eftersom jag inte riktigt antivirus expert, och jag letar efter ett antivirus som ska användas. Låt oss säga att jag skulle ha en oändlig mängd pengar att spendera på antiviruses. Vilket skulle vara det bästa? Jag tänker NOD32, Kaspersky ...? Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vill verkligen veta vad antivirus (med oändliga mängder pengar att spendera) använder minst resurser.
| |||
| |||
| Jag skulle säga zonealarm |
|
| |||
| |||
| Avast 15.5mb hämta (gratis) Avira AntiVir 16.38mb hämta (gratis) NOD32 11.8mb hämta (betalda) Allt verkar vara som talas mest om. Glöm opinionsundersökningar eller manskap som de lätt kan manipulerade. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaspersky är stor Check här för TOP10 Jag använder Avira AntiVir som är gratis och bra och finns i ladda ner avsnitt Edit: den TOP10 är för AV är att du måste betala för
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Så jag säger NOD32:) |
|
| |||
| |||
| Om du inte har något emot att betala det skulle vara ett bra val. Avira var en av de första som Vista så verkar det säkert att säga att de är på toppen av deras spel. BitDefender är också bra och högt respekterad. Men den senaste versionen är 21mb nedladdning. Storleken på filen vanligtvis leder till hur mycket resurser kommer att förbrukas. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Ändrad: Jag vet inte diskutera piratkopiering |
|
| |||
| |||
| Om du funderar på att gå att rutten sedan inte gör det. Gratis skydd är lika bra. Dessutom utan en betald licens är det troligt att du inte kommer att kunna få uppdateringar. Så du kan lika gärna köra någon AV alls. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vlad, har inte vi hade samma diskussion nyligen?
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset NOD32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 3 december 2008 13:54 |
| Kan någon hjälp mig om Antivirus För Mac | GREGLOVE | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 28 november 2008 15:55 |
| NOD32 Antivirus | wyasser | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 25 oktober 2008 10:10 |
| AntiVirus XP 2008! | ParsleyAigh | Virus, spionprogram och säkerhet | 53 | 3:e sep 2008 16:28 |
| Fav antivirus | justinupsm | Virus, spionprogram och säkerhet | 21 | 31 juli 2007 11:15 |
| Thread Tools | |
| |