![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, så jeg vil gerne have en ny firewall, som jeg ikke ønsker at bruge Windows firewall længere, som jeg er finidng det, at det ikke er så god. Kan nogen pls afgøre mig der er den bedste firewall lige nu? 10q |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: Hybr! D
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig skiftede fra Comodo til PC Tools Firewall Plus Gratis. Jeg lide det meget bedre. Comodo tendens til at "glemme" hvad jeg havde fået mulighed for nu og da. Jeg opfordrer alle, der tænker på en ændring ved at kigge på PC Tools firewall. Det er i vores Downloads afsnit. Windows firewall gør et godt job til indgående trusler, men ikke standse enhver udgående kommunikation. Så hvis noget ondsindet ikke komme forbi det, er der intet at stoppe det fra at sende nogen / alle dine oplysninger igen ud til hvem ønsker det. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Som Firewall? | shaun68 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 13 november 2008 11:31 |
| Sletning af firewall | spade | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 4 februar 2008 10:08 |
| Bt voayager 205 firewall | crocit | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 28 januar 2008 15:50 |
| Har jeg brug for en firewall ... | Slange | General Software Chat | 10 | 13. maj 2007 09:24 |
| Firewall problemer? | bojak c | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 20 marts 2007 09:17 |
| Thread Tools | |
| |