![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, joten haluaisin saada uutta palomuuri kuin minä ei halua käyttää Windowsin palomuurin enää kuin olen finidng, että se ei ole niin hyvä. Voiko kukaan pls kertoa minulle, mikä on paras palomuuri juuri nyt? 10q |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: Hybr! D
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain siirtynyt Comodo PC Tools Firewall Plus Free. En pidä siitä paljon parempi. Comodo yleensä "unohtaa" mitä minulla oli sallittua silloin tällöin. Kehotan jokaista, joka on ajatellut muuttaa tarkistaa PC Tools palomuuri. Se on meidän Lataukset osiossa. Windowsin palomuuri ei hyvää työtä saapuvia uhkia, mutta ei pysähdy MISTÄÄN lähtevää viestintää. Joten jos jotain haittaohjelmia ei käydä läpi sitä, Mikään ei estä sitä lähettämästä kaikki / kaikki tietosi takaisin ulos kenen hakee sitä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mikä palomuuri? | shaun68 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 13. marraskuu 2008 11:31 |
| Poistaminen palomuurin | lapio | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 4th Feb 2008 10:08 |
| BT voayager 205 palomuuri | crocit | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 28th Jan 2008 15:50 |
| Tarvitsenko palomuurin ... | Snake | General Software Chat | 10 | 13. toukokuuta 2007 09:24 |
| Palomuuri-ongelmat? | bojak c | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 20th Mar 2007 09:17 |
| Thread Tools | |
| |