![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, dus ik wil graag een nieuwe firewall als ik geen gebruik wil maken van de Windows-firewall niet meer zoals ik ben finidng zij dat het niet zo goed. Pls kan iemand mij vertellen wat de beste firewall op dit moment? 10q |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik ben onlangs overgestapt van Comodo naar PC Tools Firewall Plus Gratis. Ik wens het veel beter. Comodo vaak "vergeten" wat ik had kunnen nu en dan. Ik roep iedereen die denkt een verandering om de PC Tools firewall. Het is in ons Downloads sectie. De Windows-firewall biedt een goede baan voor inkomende bedreigingen, maar stopt niet ENIGE uitgaande communicatie. Dus als er iets kwaadaardige doet krijg verleden, er is niets dat het stoppen van het verzenden van een / van al uw informatie terug naar wie is op zoek naar het. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Welke Firewall? | shaun68 | Virus, spyware & Security | 3 | 13 nov 2008 11:31 |
| Verwijderen van firewall | spade | Virus, spyware & Security | 2 | De 4 februari 2008 10:08 |
| Bt voayager 205 firewall | crocit | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 28 Jan 2008 15:50 |
| Moet ik een firewall ... | Snake | Algemene programmatuurnoot Chat | 10 | 13 mei 2007 09:24 |
| Firewall problemen? | bojak c | Virus, spyware & Security | 2 | 20 mrt 2007 09:17 |
| Thread Tools | |
| |