![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, så jag skulle vilja få en ny brandvägg som jag inte vill använda Windows brandvägg längre eftersom jag är finidng det att det inte är så bra. Kan någon pls tala mig som är den bästa brandvägg just nu? 10q |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen bytt från Comodo och PC Tools Firewall Plus Gratis. Jag gillar det mycket bättre. Comodo tendens att "glömma" vad jag hade låtit då och då. Jag uppmanar alla som funderar på en förändring för att titta på PC Tools brandvägg. Det ligger i vårt Nedladdningar avsnitt. Windows-brandväggen gör ett bra jobb för inkommande hot, men inte stoppa alla utgående kommunikation. Så om något skadliga inte komma förbi det, det finns ingenting som hindrar det från att skicka / all information tillbaka till vem söker den. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilken Brandvägg? | shaun68 | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 13 november 2008 11:31 |
| Radera brandvägg | spade | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 4 februari 2008 10:08 |
| Bt voayager 205 brandvägg | crocit | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 28 januari 2008 15:50 |
| Behöver jag en brandvägg ... | Snake | General Software Chat | 10 | 13 maj 2007 09:24 |
| Firewall problem? | bojak c | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 20 mars 2007 09:17 |
| Thread Tools | |
| |