![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, ik ben in de behoefte van de vrije doeltreffende bescherming voor mijn computer, ik zat te denken langs de lijnen van : AVG 7.5 Spybot S & D Comodo firewall Heeft iemand enig advies over wat ik moet gebruiken? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast anti-virus.
| |||
| |||
| Thanks, elke beveiligde verbindingen? of moet ik gewoon google het. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| xD Bedankt, ik was gewoon downloaden van een fake Avast ... Ik ben downloaden van uw link nu ^ _ ^ Cheers. |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer het opnieuw te downloaden!
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| 6 keer geprobeerd maar ik zocht google een beetje meer, net klaar met downloaden en scannen vanaf nu |
|
| |||
| |||
| SpywareBlaster WinPatrol Comodo BOClean Link Scanner Lite |
![]() |
|
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Anti Virus + PC Protection! | mrberty | Virus, spyware & Security | 4 | 23 jun 2009 15:26 |
| Tell Me About Your Computer Bescherming | deathdude4044 | Virus, spyware & Security | 7 | 15 apr 2009 22:04 |
| Download Protection | mxmatt15 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 26 dec 2008 05:22 |
| Mijn PC Protection | runoades | Virus, spyware & Security | 3 | 10 nov 2008 10:07 |
| Over mijn PC Protection | runoades | Virus, spyware & Security | 3 | De 1 maart 2008 11:28 |
| Thread Tools | |
| |