mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

BitDefender Rescue USB

Reply

Thread Tools
Old 1. juni 2009, 13:21
Redaktør Gruppen

Her er noget for din USB Toolkit. Meget nyttigt, let at installere og bruge. En startbar USB Rescue Dive.

BitDefender Rescue USB

Jeg har prøvet dette, og det er sikkert. Bare husk at læse de anvisninger, og at de ikke begår fejl.

Old 1. juni 2009, 13:29
Malware-Gruppen

Nice finde evilfantasy

Mit system: Steves Rig

Processor (s):
AMD Athlon 64x2 6000 +
Bundkort:
ASUS M3N78 Pro
RAM Hukommelse:
Corsair 4GB Dual Channel
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 8400 GS
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
640GB Western Digital HD
Optisk drev (r):
LG LightScribe
Sag / PSU:
Køling:
Stock HSF
Network / Internet:
20MB Virgin Media Bredbånd
Monitor (s):
Hanns-G 19 "Widescreen
Operating System (s):
Vista Premium 64x
Old 1. juni 2009, 13:35
Redaktør Gruppen

Tak!

Jeg havde en primitiv guide for Avira og en app hedder Gentoo, men var ikke særlig tilfreds med det. aarkind fundet den UNetbootin og opdagede, at Bitdefender fungeret bedre. Tog et par dage til at sætte guide sammen, men jeg er meget tilfreds med det.

Det giver dig også en lille smag af Linux. Ved testning af det jeg var scanning med Bitdefender Rescue Disk, startes op fra en flash-drev og surfe på internettet med Linux Firefox browser (Iceweasel).

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.