![]() |
|
| |||
| |||
| Hier is iets voor uw USB-toolkit. Zeer nuttig, gemakkelijk te installeren en te gebruiken. Een bootable USB-Rescue Dive. BitDefender Rescue USB Ik heb dit getest en is veilig. Net lees de routebeschrijving en geen fouten maken. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Leuk vinden evilfantasy
|
| |||
| |||
| Bedankt! Ik had een ruwe leidraad voor Avira en een app genaamd Gentoo, maar was niet erg gelukkig mee. aarkind vond de UNetbootin en ontdekte dat Bitdefender werkte beter. Vond een paar dagen om de gids samen, maar ik ben erg blij mee. Het geeft je ook een beetje smaak van Linux. Bij het testen was ik scannen met de Bitdefender Rescue Disk, het opstarten van een flash drive en surfen op het web met de Linux Firefox browser (Iceweasel). |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Beschadigd External Drive, RAW? Need to Rescue Bestanden .. Help? | Shredder | Drives & Removable Media | 3 | 18 aug 2009 18:34 |
| Gemorste koffie en (Schijnbaar?) Mislukt Rescue Attempt | fearsnake | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 15 jun 2009 10:02 |
| BitDefender omarmt gaming community met Start van GameSafe | evilfantasy | PC & Gaming Console | 1 | 25 mei 2008 17:55 |
| Probleem met Rescue schijf. | SgtBillcoJD | Windows besturingssystemen | 1 | 31 Jan 2008 05:36 |
| Thread Tools | |
| |