mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

BitDefender Rescue USB

Reply

Thread Tools
Old 1 juni 2009, 13:21
Moderator Group

Her er noe for din USB Toolkit. Veldig nyttig, enkel å installere og bruke. En oppstartbar USB Rescue Dykk.

BitDefender Rescue USB

Jeg har testet dette og det er trygt. Bare sørg for å lese skiltene, og ikke gjøre feil.

Old 1 juni 2009, 13:29
Malware Group

Nice finner evilfantasy

Min System: Steves Rig

Prosessor (er):
AMD Athlon 64x2 6000 +
Hovedkort:
ASUS M3N78 Pro
RAM-minne:
Corsair 4GB Dual Channel
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400 GS
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
640GB Western Digital HD
Optisk stasjon (er):
LG LightScribe
Case / PSU:
Cooling:
Stock HSF
Nettverk / Internett:
20MB Virgin Media bredbånd
Skjerm (er):
Hanns-G 19 "Widescreen
Operating System (s):
Vista Premium 64x
Old 1 juni 2009, 13:35
Moderator Group

Takk!

Jeg hadde en rå guide for Avira og app. kalt Gentoo, men var ikke veldig fornøyd med den. aarkind funnet UNetbootin og oppdaget at Bitdefender fungerte bedre. Tok noen dager å sette guide sammen men jeg er veldig fornøyd med den.

Det gir deg også en liten smakebit av Linux. Når teste den jeg var skanning med Bitdefender Rescue Disk, oppstart fra en flashdisk og surfing på nettet med Linux Firefox nettleser (Iceweasel).

Reply

Register

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Skadet External Drive, Rå? Behovet for å redde filer .. Hjelp! Shredder Drivere og flyttbare medier 3 18 august 2009 18:34
Sølt kaffe og (tilsynelatende?) Mislyktes Rescue Forsøk fearsnake Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 0 15 juni 2009 10:02
BitDefender omfavner Gaming Community med lanseringen av GameSafe evilfantasy PC & Console Gaming 1 25 mai 2008 17:55
Problem bruker Rescue disk. SgtBillcoJD Windows-operativsystemer 1 31 januar 2008 05:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.