![]() |
|
| |||
| |||
| Her er noe for din USB Toolkit. Veldig nyttig, enkel å installere og bruke. En oppstartbar USB Rescue Dykk. BitDefender Rescue USB Jeg har testet dette og det er trygt. Bare sørg for å lese skiltene, og ikke gjøre feil. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice finner evilfantasy
|
| |||
| |||
| Takk! Jeg hadde en rå guide for Avira og app. kalt Gentoo, men var ikke veldig fornøyd med den. aarkind funnet UNetbootin og oppdaget at Bitdefender fungerte bedre. Tok noen dager å sette guide sammen men jeg er veldig fornøyd med den. Det gir deg også en liten smakebit av Linux. Når teste den jeg var skanning med Bitdefender Rescue Disk, oppstart fra en flashdisk og surfing på nettet med Linux Firefox nettleser (Iceweasel). |
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skadet External Drive, Rå? Behovet for å redde filer .. Hjelp! | Shredder | Drivere og flyttbare medier | 3 | 18 august 2009 18:34 |
| Sølt kaffe og (tilsynelatende?) Mislyktes Rescue Forsøk | fearsnake | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 15 juni 2009 10:02 |
| BitDefender omfavner Gaming Community med lanseringen av GameSafe | evilfantasy | PC & Console Gaming | 1 | 25 mai 2008 17:55 |
| Problem bruker Rescue disk. | SgtBillcoJD | Windows-operativsystemer | 1 | 31 januar 2008 05:36 |
| Thread Tools | |
| |