![]() |
|
| |||
| |||
| Här är något för ditt USB-Toolkit. Mycket användbar, lätt att installera och använda. En bootbar USB Rescue Dive. BitDefender Rescue USB Jag har testat detta och det är säkert. Var noga med att läsa anvisningarna och inte göra misstag. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice hitta evilfantasy
|
| |||
| |||
| Tack! Jag hade en grov vägledning för Avira och en app som kallas Gentoo men var inte särskilt nöjd med det. aarkind hittade UNetbootin och upptäckte att BitDefender fungerat bättre. Det tog några dagar att få guiden tillsammans men jag är mycket nöjd med det. Det ger dig även en liten smak av Linux. Vid provning av det jag var skanning med BitDefender Rescue Disk, startat upp från en flashenhet och surfa på webben med Linux Firefox webbläsare (Iceweasel). |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skadad extern hårddisk, Raw? Behöver för att rädda filer .. Hjälp? | Shredder | Drives & Removable Media | 3 | 18 august 2009 18:34 |
| Spillts kaffe och (synes?) Misslyckades räddningsförsök | fearsnake | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 15 juni 2009 10:02 |
| BitDefender omfattar Gaming gemenskapen Lansering av GameSafe | evilfantasy | PC & Console Gaming | 1 | 25 maj 2008 17:55 |
| Problem med hjälp av Rescue disk. | SgtBillcoJD | Windows-operativsystem | 1 | 31 januari 2008 05:36 |
| Thread Tools | |
| |