mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

BitDefender Rescue USB

Reply

Thread Tools
Old 1 juni 2009, 13:21
Moderator-gruppen

Default BitDefender Rescue USB

Här är något för ditt USB-Toolkit. Mycket användbar, lätt att installera och använda. En bootbar USB Rescue Dive.

BitDefender Rescue USB

Jag har testat detta och det är säkert. Var noga med att läsa anvisningarna och inte göra misstag.

Old 1 juni 2009, 13:29
Malware-gruppen

Nice hitta evilfantasy

Mitt System: Steves Rigg

Processor (s):
AMD Athlon 64x2 6000 +
Moderkort:
ASUS M3N78 Pro
RAM Minne:
Corsair 4GB Dual Channel
Grafikkort (s):
NVIDIA GeForce 8400 GS
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
640GB Western Digital HD
Optisk enhet (er):
LG Lightscribe
Mål / PSU:
Kylning:
Lager HSF
Nätverk / Internet:
20MB Virgin Media Bredband
Monitor (s):
Hanns-G 19 "Widescreen
Operating System (s):
Vista Premium 64X
Old 1 juni 2009, 13:35
Moderator-gruppen

Tack!

Jag hade en grov vägledning för Avira och en app som kallas Gentoo men var inte särskilt nöjd med det. aarkind hittade UNetbootin och upptäckte att BitDefender fungerat bättre. Det tog några dagar att få guiden tillsammans men jag är mycket nöjd med det.

Det ger dig även en liten smak av Linux. Vid provning av det jag var skanning med BitDefender Rescue Disk, startat upp från en flashenhet och surfa på webben med Linux Firefox webbläsare (Iceweasel).

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Skadad extern hårddisk, Raw? Behöver för att rädda filer .. Hjälp? Shredder Drives & Removable Media 3 18 august 2009 18:34
Spillts kaffe och (synes?) Misslyckades räddningsförsök fearsnake Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 0 15 juni 2009 10:02
BitDefender omfattar Gaming gemenskapen Lansering av GameSafe evilfantasy PC & Console Gaming 1 25 maj 2008 17:55
Problem med hjälp av Rescue disk. SgtBillcoJD Windows-operativsystem 1 31 januari 2008 05:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.