![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvordan fjerner jeg det? Er DLLhost en vigtig fil? Jeg har Eset Nod32 2.7. |
|
| |||
| |||
| Velkommen til TCF. Lets have et nærmere kig. Downloade HijackThis til skrivebordet. Dobbeltklik på den fil, du lige har downloadet. Klik på "Installer"-Knappen for at installere. Den vil som standard installere til biblioteket -- C: \ Programmer \ Trend Micro \ HijackThis Undlad venligst at ændre standardtidsintervallerne installere placering. Efter installere, HijackThis bør åbne for dig. Næste klikke på "Må en systemscanning og gemme en logfil " knappen. HijackThis scanner og derefter en log åbnes i Notesblok. I øverste venstre for notepad vindue klik "File" > "Gem som" navn den hijackthis og gem den til Desktop. Gem log som en tekst (. txt-Fil) eller. Log Gøre IKKE tillægger MS-Word . DOC filer, de ikke vil blive set på! I dit indlæg, skal du tilføje log som en Attachment. * Ikke har Hijackthis fastsætte noget endnu. Det meste af det, det finder er ufarlige eller ligefrem nødvendig. ** Brug ikke Analyse Denne knap. It's resultater er farlige, hvis misforstået. Vejledning for knyttet logfilerne til en post |
|
| |||
| |||
| Er det sikkert at sende denne fil? Jeg vil, hvis du siger, at det er. =] Tak for den hjælp, jeg har bare brug for at gemme det hele. =] |
|
| |||
| |||
| Der er ingen personlige oplysninger i en log jeg vil bede om. Vi er nødt til at være i stand til at se, hvad det hele kører på pc'en at kende de rigtige skridt for at fjerne det. Også det program rapporteret infektionen? |
|
| |||
| |||
| Når jeg har startet op computeren, Ashampoo Firewall sagde, at et filter ting ikke havde arbejdet eller sådan noget. Nikke 32 2,7 sagde jeg havde virus. |
|
| |||
| |||
| Åbn HijackThis og vælg "Må en systemscanning kun" Anbringe en markering ved siden af disse poster: R0 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Local Page = R0 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Local Page = O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) O4 - S-1-5-21-299502267-839522115-854245398-1003 Startup: PowerReg Scheduler.exe (User '? ") O4 - Startup: PowerReg Scheduler.exe O23 - Service: Windows Display Driver - Ukendt ejer - C: \ Programmer \ Common Files \ Dllhost.exe O24 - Desktop Component 1: (no name) -- http://en.wikipedia.org/ Luk alle vinduer, og klik på "Fix kontrolleres" ========== Hent Combofix af subs fra enten her eller her Gem Combofix.exe til din dit skrivebord. 1. Dobbeltklik combofix.exe & følg instruktionerne. (fra tastaturet vælge 1 og trykke på ENTER ved prompten) 2. Når du er færdig, vil den udarbejde en log for dig. 3. Vedhæft at logge på din næste svar. Bemærk: Må ikke mouseclick combofix vindue, mens den kører. Det kan få computeren til at stall |
|
| |||
| |||
| Blot for at lade dig KNO, jeg hader det program, jeg ikke har tillid til det xD. Det kinda slette sys32, som jeg troede, du kinda behov. Jeg har formodentlig hader det, fordi det ikke GUI, som jeg har tillid til xD. |
|
| |||
| |||
| Hallo? Jeg er desperat ... |
|
| |||
| |||
| Tager et minut til at se gennem Kævlerne mate ... Kør HijackThis, og skriv en frisk log venligst. |
|
| |||
| |||
| Ah, sorry. ^ ^; Hvad min far's fortæller mig at gøre, er blot scanne nikke, hvis det ikke er i system32 mappen, som jeg troede, at combofix slettet, jeg vil slette det, siger han. Men vi synes det er gået. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp nødvendigt med Trojan.vundo.h (virtumonde) + log filer og ss | Jasperbak nl | Virus, Spyware & Sikkerhed | 32 | 22 januar 2009 05:48 |
| Vind 2000Pro har 2 program files directory | jensen1328 | Windows-operativsystemer | 2 | 7 juni 2008 12:05 |
| Konverter. Mov (Quicktime) filer til. Avi filer? | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 9 | 3 marts 2008 12:58 |
| Re: c: \ Programmer \ Fælles filer \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojanske | cjd666 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 21. nov 2007 14:14 |
| Win32.Poison.k Trojan | casselle | Virus, Spyware & Sikkerhed | 7 | 22 oktober 2007 01:28 |
| Thread Tools | |
| |