![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Miten voin poistaa sen? Onko DLLhost tärkeä tiedosto? Olen ESET NOD32 2.7. |
|
| |||
| |||
| Tervetuloa TCF. Lets on syytä tarkastella lähemmin. Ladata HijackThis omalle työpöydälle. Kaksoisnapsauta tiedostoa, jota juuri ladattu. Klikkaa "Asenna"-Painiketta asentaa. Se oletusarvoisesti asentaa hakemistoon -- C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis Älä muuta oletuksena asentaa paikkaan. Kun asentaa, HijackThis pitäisi avata sinulle. Seuraava klikkaa "Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa lokitiedoston " painiketta. HijackThis tarkistaa ja sen jälkeen loki avautuu muistioon. Vuonna alkuun vasemmalla puolella notepad ikkuna napsauttamalla "File" > "Save As" nimeä se hijackthis ja tallentaa ne Desktop. Ole hyvä ja tallenna loki kuten teksti-(. txt)-Tiedoston tai. Log Tehdä EI liittää MS-Word . DOC tiedostoja, ne eivät ole tutustunut! Vuonna blogitekstiisi, lisää log on Liitetiedostona. * Ei ole Hijackthis vahvistaa mitään vielä. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan. ** Älä käytä Analyse Tämä painike. Sen tulokset ovat vaarallisia, jos tulkitaan väärin. Opas liittyviä lokitiedostoja post |
|
| |||
| |||
| Onko se turvallista lähettää tämän tiedoston? Aion jos sanon, että se on. =] Kiitos avulla, i tarvitsee vain tallentaa kaiken. =] |
|
| |||
| |||
| Ei ole mitään henkilökohtaisia tietoja millään log aion pyytää. Meidän on voitava nähdä, mitä kaikki on käynnissä PC tietää oikeus toimia poistaa sitä. Myös sitä, mitä ohjelma raportoitu tartunta? |
|
| |||
| |||
| Kun käynnistynyt jopa tietokone, Ashampoo Firewall sanoi, että suodattimen asia ei toiminut tai jotain. Nyökkäys 32 2,7 sanoi minulla oli virus. |
|
| |||
| |||
| Avaa HijackThis ja valitse "Tee järjestelmän tarkistus vain" Aseta valintamerkki vieressä näistä merkinnöistä: R0 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Local Page = R0 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Local Page = O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) O4 - S-1-5-21-299502267-839522115-854245398-1003 Startup: PowerReg Scheduler.exe (User '? ") O4 - Startup: PowerReg Scheduler.exe O23 - Service: Windows Display Driver - Unknown owner - C: \ Program Files \ Common Files \ Dllhost.exe O24 - Desktop Component 1: (no name) -- http://en.wikipedia.org/ Sulje kaikki ikkunat ja klikkaa "Korjaa tarkastetaan" ========== Ole hyvä ja lataa Combofix jonka Subs joko tässä tai tässä Tallenna Combofix.exe omalle työpöydälle. 1. Kaksoisnapsauta combofix.exe ja seuraa ohjeita. (from the näppäimistö valitse 1 ja paina ENTER-kehotetta) 2. Kun olet valmis, se tuottaa lokin sinulle. 3. Kiinnitä että kirjaudut seuraavan vastauksen. Huom: Älä mouseclick combofix n ikkunan ollessa käynnissä. Tämä voi aiheuttaa tietokoneen pilttuu |
|
| |||
| |||
| Just voit KNO, Inhoan ohjelma, en luota siihen xD. Se kinda poistaa sys32, joka Luulin kinda tarvitaan. Luultavasti Vihaan sitä, koska se ei käyttöliittymä, jonka uskon xD. |
|
| |||
| |||
| Haloo? Olen epätoivoinen ... |
|
| |||
| |||
| Tulee minuutin saada käydä läpi tukkien mate ... Suorita HijackThis ja post tuore log kiitos. |
|
| |||
| |||
| Ah, anteeksi. ^ ^; Mitä minun isän kertoo minun tekevän on vain skannata nyökkäys, jos se ei ole System32-kansioon, josta olen ajatellut, että combofix poistettu, I'll poistaa sen, hän sanoi. Mutta meidän mielestämme se ei ole enää. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Apua tarvitaan Trojan.vundo.h (VirtuMonde) + lokitiedostot ja ss | Jasperbak nl | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 32 | 22. Jan 2009 05:48 |
| Win 2000Pro on 2 Ohjelmatiedostot-hakemistoon | jensen1328 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 7th Jun 2008 12:05 |
| Muunna. Mov (Quicktime) tiedostoja. Avi-tiedostot? | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 9 | 3. Maaliskuu 2008 12:58 |
| Re: C: \ Program Files \ Common Files \ dllhost.exe infrected kanssa Win32/Hupigon.MN troijalaisen | cjd666 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 21. marraskuu 2007 14:14 |
| Win32.Poison.k Troijan | casselle | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 7 | 22. lokakuu 2007 01:28 |
| Thread Tools | |
| |