![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoe verwijder ik het? Is DLLhost een belangrijk bestand? Ik heb Eset NOD32 2.7. |
|
| |||
| |||
| Welkom bij TCF. Laten we een kijkje. Downloaden HijackThis op uw bureaublad. Dubbelklik op het bestand dat je net gedownload. Klik op de "Installeer"Knop te installeren. Het zal standaard installeren naar de directory -- C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis Gelieve geen wijziging van de standaard installatie locatie. Bij het installeren, HijackThis moet open voor je. Vervolgens klikt u op "Doe een systeem scannen en opslaan van een log-bestand " knop. HijackThis scant en vervolgens een log zal openen in Kladblok. In de linkerbovenhoek van het Kladblok-venster klikt u op "Bestand" > "Opslaan als" noem maar op HijackThis en sla aan het Desktop. Bewaar de log als een tekst (. txtBestand) of. Inloggen Doen NIET hechten MS-Word . DOC bestanden, zullen ze niet worden bekeken! In uw bericht, voeg de log als een Attachment. * Heb je geen HijackThis repareren alles nog. De meeste van wat hij vaststelt zal onschadelijk of zelfs vereist. ** Gebruik niet de Analyse Deze knop. Het is bevindingen zijn gevaarlijk als verkeerd. Gids voor de bevestiging van de logs naar een post |
|
| |||
| |||
| Is het veilig om dit bestand? Ik zal u zeggen het is. =] Bedankt voor de hulp, ik nodig om het op te slaan alles. =] |
|
| |||
| |||
| Er is geen persoonlijke informatie in een log ik zal vragen. We moeten kunnen zien wat allemaal wordt uitgevoerd op de pc te weten de juiste stappen om het te verwijderen. Ook wat programma gemeld de infectie? |
|
| |||
| |||
| Toen ik het opstarten van de computer, Ashampoo Firewall zei dat een filter ding niet had gewerkt of zoiets. Nod 32 2,7 gezegd had ik het virus. |
|
| |||
| |||
| Open HijackThis en kies "Doe een systeemscan alleen" Plaats een vinkje naast deze vermeldingen: R0 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Local Page = R0 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Local Page = O2 - BHO: (geen naam) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (geen file) O4 - S-1-5-21-299502267-839522115-854245398-1003 Startup: PowerReg Scheduler.exe (User '? ") O4 - Startup: PowerReg Scheduler.exe O23 - Service: Windows Display Driver - Onbekende eigenaar - C: \ Program Files \ Common Files \ Dllhost.exe O24 - Desktop Component 1: (geen naam) -- http://en.wikipedia.org/ Sluit alle vensters en klik op "Fix gecontroleerd" ========== Please download Combofix door subs uit hier of hier Sla Combofix.exe naar uw bureaublad. 1. Dubbelklik op combofix.exe en volg de instructies. (van het toetsenbord selecteer 1 en druk op enter op de prompt) 2. Wanneer u klaar bent, zal een log voor je. 3. Bevestig dat de log in je volgende antwoord. Opmerking: Niet muisklik combofix het venster terwijl het draait. Dat kan ertoe leiden dat uw computer naar de kraam |
|
| |||
| |||
| Gewoon om u te laten kno, ik haat het programma, ik vertrouw het voor geen xD. Het kinda sys32 verwijderen, dat ik dacht dat je een beetje nodig. Ik haat het waarschijnlijk omdat het geen grafische interface, die ik vertrouw xD. |
|
| |||
| |||
| Hallo? Ik ben wanhopig ... |
|
| |||
| |||
| Duurt een minuut te kijken via de logs mate ... Run HijackThis en post een nieuwe log aub. |
|
| |||
| |||
| Ah, sorry. ^ ^; Wat mijn vader's vertellen me te doen is gewoon scannen knikken, indien zij zich niet in de system32 map, waarvan ik dacht dat combofix geschrapt, I'll verwijderen, zei hij. Maar we denken dat het is gegaan. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp nodig met Trojan.vundo.h (virtumonde) + log bestanden en ss | Jasperbak nl | Virus, spyware & Security | 32 | 22 Jan 2009 05:48 |
| Win 2000Pro heeft 2 Program Files directory | jensen1328 | Windows besturingssystemen | 2 | De 7 juni 2008 12:05 |
| Converteren. MOV (Quicktime) bestanden naar. Avi-bestanden? | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 9 | De 3 maart 2008 12:58 |
| Re: c: \ program files \ common files \ Dllhost.exe infrected met Win32/Hupigon.MN trojan | cjd666 | Virus, spyware & Security | 3 | 21 nov 2007 14:14 |
| Win32.Poison.k Trojan | casselle | Virus, spyware & Security | 7 | 22 okt 2007 01:28 |
| Thread Tools | |
| |