mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan

Reply

Thread Tools
Old 17nde Nov 2007, 00:37
New Member Group

Default C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan

Hvordan fjerner jeg det? Er DLLhost en viktig fil? Jeg har Eset nod32 2.7.
Old 17nde Nov 2007, 00:43
Moderator Group

Default C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan

Velkommen til TCF.

Kan ha en nærmere titt.

Laste ned HijackThis på skrivebordet.
Dobbeltklikke på filen du nettopp lastet ned.
Klikk på "Installer"For å installere.
Det vil som standard installert i katalogen -- C: \ Programfiler \ Trend Micro \ HijackThis
Vennligst ikke endre standard installere sted.
Ved å installere, HijackThis skal åpne for deg.

Neste klikk på "Gjør et system skanne og lagre en loggfil " knappen.
HijackThis skanner og deretter en logg åpnes i notepad.
I øvre venstre i notepad vindu klikker "Fil" > "Lagre som" name it hijackthis og deretter lagre den til Desktop.
Lagre logg som tekst (. tXT-Fil) eller. Loggen
Gjøre IKKE feste MS-Word . DOC filene, vil de ikke bli sett på!
I innlegget ditt, legger loggen som Vedlegg.
* Ikke har Hijackthis fikse noe ennå. Det meste av det de finner vil være harmløs eller nødvendig.
** Ikke bruk Analyse Denne knappen. Det er funn er farlig hvis feiltolkes.

Guide for vedlegger loggene til et innlegg

Old 17nde Nov 2007, 00:51
New Member Group

Er det trygt å legge denne filen? Jeg kommer hvis du sier det er. =] Takk for hjelpen, jeg trenger bare å lagre det hele tatt. =]
Old 17nde Nov 2007, 00:55
Moderator Group

Det er ingen personlig informasjon i noen logger jeg skal spørre etter. Vi må kunne se hva alle kjører på PC-en til å vite de riktige trinnene for å fjerne det.

Også hva programmet rapporterte infeksjon?

Old 17nde Nov 2007, 00:57
New Member Group

Når jeg oppstart av datamaskinen, Ashampoo Firewall sagt at et filter ting ikke hadde virket eller noe.
Blunde 32 2,7 sa jeg hadde viruset.
Vedlagte filer
File Type: txt hijackthis.txt (8.0 KB, 13 visninger)
Old 17nde Nov 2007, 01:09
Moderator Group

Åpne HijackThis og velg "Gjør et søk"

Sett et merke ved siden av disse oppføringene:

R0 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Local Page =
R0 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Local Page =
O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file)
O4 - S-1-5-21-299502267-839522115-854245398-1003 Oppstart: PowerReg Scheduler.exe (User '? ")
O4 - Startup: PowerReg Scheduler.exe
O23 - Service: Windows Display Driver - Unknown owner - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe
O24 - Desktop Component 1: (no name) -- http://en.wikipedia.org/

Lukk alle vinduer, og klikk "Fix kontrolleres"

==========

Last ned Combofix av ubåter fra enten her eller her

Lagre Combofix.exe til skrivebordet ditt.

1. Dobbeltklikk combofix.exe og følg instruksjonene. (fra tastaturet velger 1 og trykk enter ved ledeteksten)
2. Når du er ferdig, vil den produsere en logg for deg.
3. Legg ved at logge deg på din neste svaret.

Merk:
Ikke mouseclick combofix's vinduet mens den kjører. Det kan føre til at datamaskinen stall

Old 17nde Nov 2007, 01:36
New Member Group

Bare å la deg kno, jeg hater programmet stoler jeg ikke på det xD. Det ganske slette sys32, som jeg trodde du ganske nødvendig. Jeg hater den fordi den er ikke GUI, som jeg stoler xD.
Vedlagte filer
File Type: txt Log.txt (14.3 KB, 5 visninger)
Old 17nde Nov 2007, 01:56
New Member Group

Hallo? Jeg er desperat ...
Old 17nde Nov 2007, 01:58
Moderator Group

Tar et minutt til å se gjennom loggene kompis ...

Kjør HijackThis og legg inn en ny logg takk.

Old 17nde Nov 2007, 02:06
New Member Group

Ah, beklager. ^ ^;
Hva min fars fortelle meg å gjøre er bare skanne nikke, hvis den ikke er i System32-mappen, som jeg trodde at combofix slettet, jeg vil slette det, sa han. Men vi tror det er borte.
Vedlagte filer
File Type: txt hijackthis.txt (7,6 KB, 10 visninger)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hjelp nødvendig med Trojan.vundo.h (virtumonde) + loggfiler og ss Jasperbak nl Virus, spionprogrammer og sikkerhet 32 22 januar 2009 05:48
Vinn 2000Pro har 2 programfiler katalog jensen1328 Windows-operativsystemer 2 7 juni 2008 12:05
Konverter. Mov (Quicktime) filer til. Avi-filer? Kona1984hawaii Multimedia & Kodeker 9 3 mars 2008 12:58
Re: C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan cjd666 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 3 21 nov 2007 14:14
Win32.Poison.k Trojan casselle Virus, spionprogrammer og sikkerhet 7 22 oktober 2007 01:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.