![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvordan fjerner jeg det? Er DLLhost en viktig fil? Jeg har Eset nod32 2.7. |
|
| |||
| |||
| Velkommen til TCF. Kan ha en nærmere titt. Laste ned HijackThis på skrivebordet. Dobbeltklikke på filen du nettopp lastet ned. Klikk på "Installer"For å installere. Det vil som standard installert i katalogen -- C: \ Programfiler \ Trend Micro \ HijackThis Vennligst ikke endre standard installere sted. Ved å installere, HijackThis skal åpne for deg. Neste klikk på "Gjør et system skanne og lagre en loggfil " knappen. HijackThis skanner og deretter en logg åpnes i notepad. I øvre venstre i notepad vindu klikker "Fil" > "Lagre som" name it hijackthis og deretter lagre den til Desktop. Lagre logg som tekst (. tXT-Fil) eller. Loggen Gjøre IKKE feste MS-Word . DOC filene, vil de ikke bli sett på! I innlegget ditt, legger loggen som Vedlegg. * Ikke har Hijackthis fikse noe ennå. Det meste av det de finner vil være harmløs eller nødvendig. ** Ikke bruk Analyse Denne knappen. Det er funn er farlig hvis feiltolkes. Guide for vedlegger loggene til et innlegg |
|
| |||
| |||
| Er det trygt å legge denne filen? Jeg kommer hvis du sier det er. =] Takk for hjelpen, jeg trenger bare å lagre det hele tatt. =] |
|
| |||
| |||
| Det er ingen personlig informasjon i noen logger jeg skal spørre etter. Vi må kunne se hva alle kjører på PC-en til å vite de riktige trinnene for å fjerne det. Også hva programmet rapporterte infeksjon? |
|
| |||
| |||
| Når jeg oppstart av datamaskinen, Ashampoo Firewall sagt at et filter ting ikke hadde virket eller noe. Blunde 32 2,7 sa jeg hadde viruset. |
|
| |||
| |||
| Åpne HijackThis og velg "Gjør et søk" Sett et merke ved siden av disse oppføringene: R0 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Local Page = R0 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Local Page = O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) O4 - S-1-5-21-299502267-839522115-854245398-1003 Oppstart: PowerReg Scheduler.exe (User '? ") O4 - Startup: PowerReg Scheduler.exe O23 - Service: Windows Display Driver - Unknown owner - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe O24 - Desktop Component 1: (no name) -- http://en.wikipedia.org/ Lukk alle vinduer, og klikk "Fix kontrolleres" ========== Last ned Combofix av ubåter fra enten her eller her Lagre Combofix.exe til skrivebordet ditt. 1. Dobbeltklikk combofix.exe og følg instruksjonene. (fra tastaturet velger 1 og trykk enter ved ledeteksten) 2. Når du er ferdig, vil den produsere en logg for deg. 3. Legg ved at logge deg på din neste svaret. Merk: Ikke mouseclick combofix's vinduet mens den kjører. Det kan føre til at datamaskinen stall |
|
| |||
| |||
| Bare å la deg kno, jeg hater programmet stoler jeg ikke på det xD. Det ganske slette sys32, som jeg trodde du ganske nødvendig. Jeg hater den fordi den er ikke GUI, som jeg stoler xD. |
|
| |||
| |||
| Hallo? Jeg er desperat ... |
|
| |||
| |||
| Tar et minutt til å se gjennom loggene kompis ... Kjør HijackThis og legg inn en ny logg takk. |
|
| |||
| |||
| Ah, beklager. ^ ^; Hva min fars fortelle meg å gjøre er bare skanne nikke, hvis den ikke er i System32-mappen, som jeg trodde at combofix slettet, jeg vil slette det, sa han. Men vi tror det er borte. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp nødvendig med Trojan.vundo.h (virtumonde) + loggfiler og ss | Jasperbak nl | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 32 | 22 januar 2009 05:48 |
| Vinn 2000Pro har 2 programfiler katalog | jensen1328 | Windows-operativsystemer | 2 | 7 juni 2008 12:05 |
| Konverter. Mov (Quicktime) filer til. Avi-filer? | Kona1984hawaii | Multimedia & Kodeker | 9 | 3 mars 2008 12:58 |
| Re: C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | cjd666 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 21 nov 2007 14:14 |
| Win32.Poison.k Trojan | casselle | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 7 | 22 oktober 2007 01:28 |
| Thread Tools | |
| |