mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Kan ikke hente McAfee Virus Scan eller Firewall fra MSN ...

Reply

Thread Tools
Old 18 marts 2007, 20:55
Ny Medlem Gruppen

Default Kan ikke hente McAfee Virus Scan eller Firewall fra MSN ...

Jeg valgte MSN Premium, da jeg installerede Verizon DSL.However Jeg kan ikke hente McAfee Virus Scan eller Firewall fra MSN medlemmer Website.I prøvet at downloade programmet i Internet Explorer 6. Jeg slået min popup blocker.It plejer installere i Firefox, da den bruger Active XPlease Help Me
Old 18. marts 2007, 22:40
Ny Medlem Gruppen

Download den fra McAfee hjemmeside.:)

download.mcafee.com
Old 18 marts 2007, 23:30
Ny Medlem Gruppen

Få en Mac, og du behøver ikke antivirussoftware.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
McAfee firewall / Nintendo WiFi USB-spørgsmålet triathleterob Networking, Modemer & VoIP 2 20 januar 2009 02:43
Hvorfor McAfee scanne så langsomt? stevescholes Virus, Spyware & Sikkerhed 3 29th Dec 2008 15:48
Comodo Firewall Pro Virus Coolyxxx Virus, Spyware & Sikkerhed 2 4 oktober 2008 04:55
AVG7.5 / AVG 7.5 Free Virus Software Download dexterlevi Virus, Spyware & Sikkerhed 7 8 marts 2008 23:05
McAfee anti virus software Computer Spec General Software Chat 3 13. maj 2007 09:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.