![]() |
|
| |||
| |||
| håber du kan hjælpe nogle sider jeg besøger jeg kan se de steder, men kan ikke logge ind (som jeg normalt kan) det bare går til den side, som om der ikke er nogen internetforbindelse (denne side kan ikke vises) enhver hjælp i høj grad vil blive værdsat bj |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du er forbundet til internettet ret? og det er ikke i offlinetilstand ret?
| |||
| |||
| ja helt sikkert online kan vist de fleste websteder, sin visse steder, at jeg faktisk kan ikke tegn på, plejede at være i stand til, men en eller anden grund nu i cant. |
|
| |||
| |||
| hvad internet browser bruger du? |
|
| |||
| |||
| Jeg explorer |
|
| |||
| |||
| prøv Firefox |
|
| |||
| |||
| prøvet, surprise surprise besked, denne side kan ikke vises |
|
| |||
| |||
| er du på trådløs? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at downloade CCleaner og kører det Jeg kan gætte det er en cookie ting (eventuelt) Downloade CCleaner
|
| |||
| |||
| da jeg var downloade ccleaner fra fil Hippo det sagde, at det var tidligere kendt som crap renere ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp! Jeg kan ikke logge ind på min hotmail. | tolet | E-mail, VoIP og IM Discussion | 11 | 28 januar 2009 15:35 |
| Beskadigede filer - tegn på HD fiasko? | blubla | Drives & flytbare medier | 1 | 21. sep 2008 03:34 |
| Windows Live Sign In | Lukee12 | Windows-operativsystemer | 3 | 18 januar 2008 17:35 |
| Kan ikke logge ind på ebay | Buchanan | Webbrowsere & FTP Klienter | 11 | 9. nov 2007 12:04 |
| Hvorfor kan jeg ikke logge ind ...? | markmac5 | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 23 oktober 2007 03:59 |
| Thread Tools | |
| |