![]() |
|
| |||
| |||
| Hver gang jeg tænder mit arbejde laptop i hjemmet, får jeg et vindue dukker op ved start, som ligner en Windows-sikkerhedsadvarsel siger, at det har blokeret program KOM surrogat, udgiver Microsoft Corporation. Det aldrig kommer op, når jeg er på kontoret. Vi har en anden bærbar derhjemme, og vi ikke får det på, at enten. Det spørger om jeg vil beholde Blokerende, Fjern blokering eller Spørg mig senere .... jeg har været vælge Spørg mig senere, indtil jeg vide, om det er lovlige eller ej: Er dette en legitim patch fra Microsoft eller en virus? rådgivning værdsat ... |
|
| |||
| |||
Download og omdøbe HijackThis (HJT)
Selv om vi har omdøbt HijackThis til snigskytte, vil vi stadig referere til det som HijackThis eller HJT. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Com surrogatstat holder op med at fungere, når jeg får vist AVI's | ryannathans | Multimedia & Codecs | 4 | 13 januar 2009 03:47 |
| Virus Alert | evilfantasy | Off Topic Discussion | 2 | 9. sep 2008 22:50 |
| Link Alert | evilfantasy | Virus, Spyware & Sikkerhed | 4 | 20. apr 2008 10:13 |
| Baggrund kalender alarm | captaincaveman | General Software Chat | 1 | 18 november 2007 10:02 |
| Jeg fik en virus-alarm | ken979 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 12 | 22 august 2007 04:03 |
| Thread Tools | |
| |