![]() |
|
| |||
| |||
| Everytime i weer op mijn werk laptop thuis, krijg ik een pop-up venster bij het opstarten dat eruitziet als een Windows Security Alert zeggen heeft geblokkeerd het programma COM Surrogate, uitgever Microsoft Corporation. Het komt nooit als ik ben op kantoor. We hebben een andere laptop thuis en we don't get it over dat ofwel. Hij vraagt of ik wil blijven blokkeren, Deblokkeer of Ask me later .... ik heb de selectie Vraag me later tot ik weten of het legitiem is of niet: is dit een legitieme patch van Microsoft of een virus? advies gewaardeerd ... |
|
| |||
| |||
Download en hernoemen HijackThis (HJT)
Hoewel we hebben omgedoopt HijackThis te sluipschutter, zullen we nog verwijzen naar het als HijackThis of HJT. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Com Surrogate STOPS Werken Toen ik Bekijk de AVI's | ryannathans | Multimedia & Codecs | 4 | 13 Jan 2009 03:47 |
| Virus Alert | evilfantasy | Off Topic Discussie | 2 | 9e Sep 2008 22:50 |
| Link Alert | evilfantasy | Virus, spyware & Security | 4 | 20 apr 2008 10:13 |
| Achtergrond kalender alert | captaincaveman | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 18 nov 2007 10:02 |
| Ik heb een virus alert | ken979 | Virus, spyware & Security | 12 | 22 aug 2007 04:03 |
| Thread Tools | |
| |