mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

COM Surrogate varsling

Reply

Thread Tools
Old 14nde Feb 2008, 14:01
New Member Group

Default COM Surrogate varsling

Hver gang jeg slår på arbeidet mitt bærbare hjemme, får jeg en popup-vindu ved oppstart, som ser ut som en Windows sikkerhetsadvarselen sier det har blokkert programmet COM Surrogate, utgiver Microsoft Corporation. Det aldri kommer opp når jeg er på kontoret. Vi har en annen bærbar datamaskin hjemme og vi ikke få det på det heller. Det spør om jeg vil Keep blocking, Unblock eller Spør meg senere .... Jeg har vært å velge Spør meg senere før jeg vet om den er legit eller ikke: Er dette en legitim patch fra Microsoft eller et virus? råd pris ...
Old 14nde Feb 2008, 14:18
Moderator Group

Default COM Surrogate varsling

Last ned og endre navn HijackThis (HJT)
  • Dobbeltklikk på HJTInstall.
  • Klikk på Installer knappen.
  • Det vil automatisk plass HJT i C: \ Programfiler \ TrendMicro \ HijackThis \ HijackThis.exe.
  • Ved å installere, HijackThis skal åpne for deg.
    • Lukke HijackThis og endre navnet.
    • Gå til C: \ Programfiler \ Trend Micro \HijackThis.exe
    • Høyreklikk på HijackThis.exe og velg Rename.
    • Skriv inn sniper.exe og trykk Angi.
    • Høyreklikksniper.exe og velg Send til > Desktop (opprette snarvei)
  • Fra skrivebordet åpner HiajckThis.
  • Hvis du bruker Windows Vista, Høyreklikk og Kjør som Administrator.
  • Klikk på Gjør et system skanne og lagre en loggfil knappen
  • HijackThis skanner og deretter en logg åpnes i notepad.
  • Kopier og lim alt innholdet i loggen i innlegget.
    • Ikke har Hijackthis fikse noe ennå. Det meste av det de finner vil være harmløs eller nødvendig.
Selv om vi har omdøpt HijackThis til snikskytter, vi vil likevel se det som HijackThis eller HJT.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Com Surrogate slutter å fungere når jeg viser AVI's ryannathans Multimedia & Kodeker 4 13 januar 2009 03:47
Virusvarsel evilfantasy Av Emne Diskusjon 2 9nde sep 2008 22:50
Link Alert evilfantasy Virus, spionprogrammer og sikkerhet 4 20 april 2008 10:13
Bakgrunn kalenderen varsling captaincaveman General Software Chat 1 18 nov 2007 10:02
Jeg fikk en Virusvarsel ken979 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 12 22 august 2007 04:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.