![]() |
|
| |||
| |||
| Hver gang jeg slår på arbeidet mitt bærbare hjemme, får jeg en popup-vindu ved oppstart, som ser ut som en Windows sikkerhetsadvarselen sier det har blokkert programmet COM Surrogate, utgiver Microsoft Corporation. Det aldri kommer opp når jeg er på kontoret. Vi har en annen bærbar datamaskin hjemme og vi ikke få det på det heller. Det spør om jeg vil Keep blocking, Unblock eller Spør meg senere .... Jeg har vært å velge Spør meg senere før jeg vet om den er legit eller ikke: Er dette en legitim patch fra Microsoft eller et virus? råd pris ... |
|
| |||
| |||
Last ned og endre navn HijackThis (HJT)
Selv om vi har omdøpt HijackThis til snikskytter, vi vil likevel se det som HijackThis eller HJT. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Com Surrogate slutter å fungere når jeg viser AVI's | ryannathans | Multimedia & Kodeker | 4 | 13 januar 2009 03:47 |
| Virusvarsel | evilfantasy | Av Emne Diskusjon | 2 | 9nde sep 2008 22:50 |
| Link Alert | evilfantasy | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 4 | 20 april 2008 10:13 |
| Bakgrunn kalenderen varsling | captaincaveman | General Software Chat | 1 | 18 nov 2007 10:02 |
| Jeg fikk en Virusvarsel | ken979 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 12 | 22 august 2007 04:03 |
| Thread Tools | |
| |