![]() |
|
| |||
| |||
| Varje gång jag slår på mitt arbete laptop hemma, jag får ett fönster dyker upp vid start som ser ut som en Windows skyddslarmet säga det har blockerat programmet COM surrogat, förläggare Microsoft Corporation. Det aldrig kommer upp när jag är på kontoret. Vi har en laptop hemma och vi inte får det på det heller. Den frågar om jag vill behålla blockering, Avblockera eller Fråga mig senare .... jag har att välja Fråga mig senare tills jag vet om den är äkta eller inte är detta en legitim patch från Microsoft eller ett virus? råd uppskattas ... |
|
| |||
| |||
Ladda ner och byta namn HijackThis (HJT)
Trots att vi har bytt namn HijackThis till prickskytt vi fortfarande kallar det för HijackThis eller HJT. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Com ersättningskemikalier slutar fungera när jag visar AVI: s | ryannathans | Multimedia & Codecs | 4 | 13 januari 2009 03:47 |
| Virus Alert | evilfantasy | Off Topic Discussion | 2 | 9:e sep 2008 22:50 |
| Link Alert | evilfantasy | Virus, spionprogram och säkerhet | 4 | 20 april 2008 10:13 |
| Bakgrund kalender larm | captaincaveman | General Software Chat | 1 | 18 november 2007 10:02 |
| Jag fick ett virusvarningssystem | ken979 | Virus, spionprogram och säkerhet | 12 | 22 august 2007 04:03 |
| Thread Tools | |
| |