![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg forsøger at rydde op i min forlovedes computer og jeg har bemærket, at det kører Network Associates - fælles rammer processer såsom Frameworkservices.exe, UpdaterUI.exe og naprdmgr.exe. Men han ikke McAfee installeret. Han bruger Norton antivirus og firewall i stedet for. Har jeg brug for at forlade de fælles rammer, der? Og hvis ikke, hvordan jeg unistall det? |
|
| |||
| |||
| Prøv at køre McAfee Consumer Products Removal-værktøj |
|
| |||
| |||
| Tak. Jeg forsøgte. Det handler stadig. Hmm ... |
|
| |||
| |||
| Lets forsøge at stoppe de tjenester i at køre først. Gå til Start > Løbe > Type services.msc og klik OK Find tjenester og højre klikke på dem og vælge Stop. Nu forsøger at køre værktøjet og se om det virker. Hvis ikke vi kan fjerne dem manuelt. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fælles hardwareproblemer FAQ | Carbon | General Hardware Chat | 4 | 23 November 2009 10:02 |
| . NET Framework fejl under Windows 7 X64 | robina80 | Windows-operativsystemer | 11 | 14 November 2009 07:48 |
| Microsoft. NET Framework 2.0 | proyal03 | Windows-operativsystemer | 5 | 29 marts 2009 00:35 |
| Kan ikke installere net.framework 3.5 | RobT | Windows-operativsystemer | 1 | 19 november 2008 08:06 |
| . Net Framework Fejl ved opstart | catmartin | Windows-operativsystemer | 1 | 20. maj 2008 12:52 |
| Thread Tools | |
| |