mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Fælles ramme tjenester

Reply

Thread Tools
Old 20 November 2007, 11:44
Ny Medlem Gruppen

Default Fælles ramme tjenester

Jeg forsøger at rydde op i min forlovedes computer og jeg har bemærket, at det kører Network Associates - fælles rammer processer såsom Frameworkservices.exe, UpdaterUI.exe og naprdmgr.exe. Men han ikke McAfee installeret. Han bruger Norton antivirus og firewall i stedet for. Har jeg brug for at forlade de fælles rammer, der? Og hvis ikke, hvordan jeg unistall det?
Old 20 November 2007, 12:04
Redaktør Gruppen

Prøv at køre McAfee Consumer Products Removal-værktøj

Old 20 November 2007, 12:23
Ny Medlem Gruppen

Tak. Jeg forsøgte. Det handler stadig. Hmm ...
Old 20 November 2007, 12:34
Redaktør Gruppen

Lets forsøge at stoppe de tjenester i at køre først.

Gå til Start > Løbe > Type services.msc og klik OK

Find tjenester og højre klikke på dem og vælge Stop.

Nu forsøger at køre værktøjet og se om det virker. Hvis ikke vi kan fjerne dem manuelt.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Fælles hardwareproblemer FAQ Carbon General Hardware Chat 4 23 November 2009 10:02
. NET Framework fejl under Windows 7 X64 robina80 Windows-operativsystemer 11 14 November 2009 07:48
Microsoft. NET Framework 2.0 proyal03 Windows-operativsystemer 5 29 marts 2009 00:35
Kan ikke installere net.framework 3.5 RobT Windows-operativsystemer 1 19 november 2008 08:06
. Net Framework Fejl ved opstart catmartin Windows-operativsystemer 1 20. maj 2008 12:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.