![]() |
|
| |||
| |||
| I'm trying to clean up my verloofde de computer en ik merkte dat het draait Network Associates - gemeenschappelijk kader processen zoals Frameworkservices.exe, UpdaterUI.exe en naprdmgr.exe. Maar hij is niet van McAfee geïnstalleerd. Hij maakt gebruik van Norton-antivirus en firewall te gebruiken. Moet ik laat het gemeenschappelijk kader er? En zo niet, hoe kan ik unistall het? |
|
| |||
| |||
| Probeer de McAfee Consumer Products Removal Tool |
|
| |||
| |||
| Bedankt. Ik heb het geprobeerd. Het is allemaal nog steeds. Hmm ... |
|
| |||
| |||
| Kunt proberen te stoppen met de diensten van stromend eerste. Ga naar Start > Rennen > Type services.msc en klik op OK Ga naar de diensten en klik met de rechtermuisknop en selecteer Stop. Nu proberen om het instrument en kijk of het werkt. Als we niet kunt deze handmatig instellen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Algemeen Hardware Problemen FAQ | Carbon | Algemeen Hardware Chat | 4 | 23 november 2009 10:02 |
| . NET Framework Fout Onder Windows 7 X64 | robina80 | Windows besturingssystemen | 11 | 14 november 2009 07:48 |
| Microsoft. NET Framework 2.0 | proyal03 | Windows besturingssystemen | 5 | 29 mrt 2009 00:35 |
| Kan niet installeren net.framework 3.5 | RobT | Windows besturingssystemen | 1 | 19 nov 2008 08:06 |
| . NET Framework Fout bij opstarten | catmartin | Windows besturingssystemen | 1 | 20 mei 2008 12:52 |
| Thread Tools | |
| |