mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

Gemensamma Framework tjänster

Reply

Thread Tools
Old 20 november 2007, 11:44
New Member Group

Default Gemensamma Framework tjänster

Jag försöker städa upp min fästman dator och jag har märkt att det är kör Network Associates - Gemensamma Framework processer såsom Frameworkservices.exe, UpdaterUI.exe och naprdmgr.exe. Men han inte McAfee installerat. Han använder Norton antivirus och brandvägg i stället. Behöver jag lämna gemensamma ram där? Och om inte, hur gör jag unistall det?
Old 20 november 2007, 12:04
Moderator-gruppen

Prova att köra McAfee Consumer Products borttagningsverktyg

Old 20 november 2007, 12:23
New Member Group

Tack. Jag försökte. Det handlar fortfarande där. Hmm ...
Old 20 november 2007, 12:34
Moderator-gruppen

Kan försöka stoppa den från att köra först.

Gå till Start > Springa > Typ services.msc och klicka OK

Leta upp och högerklicka och välj Stopp.

Nu försöker köra verktyget och se om det fungerar. Om inte vi kan ta bort dem manuellt.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Gemensamma maskinvaruproblem FAQ Carbon General Hardware Chat 4 23 november 2009 10:02
. NET Framework fel under Windows 7 X64 robina80 Windows-operativsystem 11 14 november 2009 07:48
Microsoft. NET Framework 2.0 proyal03 Windows-operativsystem 5 29 mars 2009 00:35
Kan inte installera net.framework 3.5 RobT Windows-operativsystem 1 19 november 2008 08:06
. NET Framework fel på Startup catmartin Windows-operativsystem 1 20 maj 2008 12:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.