![]() |
|
| |||
| |||
| Jag försöker städa upp min fästman dator och jag har märkt att det är kör Network Associates - Gemensamma Framework processer såsom Frameworkservices.exe, UpdaterUI.exe och naprdmgr.exe. Men han inte McAfee installerat. Han använder Norton antivirus och brandvägg i stället. Behöver jag lämna gemensamma ram där? Och om inte, hur gör jag unistall det? |
|
| |||
| |||
| Prova att köra McAfee Consumer Products borttagningsverktyg |
|
| |||
| |||
| Tack. Jag försökte. Det handlar fortfarande där. Hmm ... |
|
| |||
| |||
| Kan försöka stoppa den från att köra först. Gå till Start > Springa > Typ services.msc och klicka OK Leta upp och högerklicka och välj Stopp. Nu försöker köra verktyget och se om det fungerar. Om inte vi kan ta bort dem manuellt. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Gemensamma maskinvaruproblem FAQ | Carbon | General Hardware Chat | 4 | 23 november 2009 10:02 |
| . NET Framework fel under Windows 7 X64 | robina80 | Windows-operativsystem | 11 | 14 november 2009 07:48 |
| Microsoft. NET Framework 2.0 | proyal03 | Windows-operativsystem | 5 | 29 mars 2009 00:35 |
| Kan inte installera net.framework 3.5 | RobT | Windows-operativsystem | 1 | 19 november 2008 08:06 |
| . NET Framework fel på Startup | catmartin | Windows-operativsystem | 1 | 20 maj 2008 12:52 |
| Thread Tools | |
| |