![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, alle, der bruger den nye version af Comodo firewall? min ven har en ny laptop, som fulgte med vista, og jeg måtte vente på version 3 af Comodo at sætte en firewall på den (bruges Windows Firewall indtil da). Jeg har læst op på den nye version og har læst gode ting om den nye gui og alting, men jeg har problemer med, hvor meget den har ændret sig: Jeg elskede anvendelsen overvåge i version 2.4, at det var nemt og ligetil at have kontrol over, hvilke apps var i stand til at oprette forbindelse til internettet, og hvilke der ikke var. jeg kunne finde noget lignende ansøgningen overvåge aldre i den nye version, efter dage for at forsøge det ud jeg har fundet anvendelse regler: firewall fane: fanen Avanceret: netsikkerheden politik: gennemførelsesbestemmelser Er det her svarer til anvendelsen overvåge og i så fald virker det samme? cheers fyrene |
|
| |||
| |||
| anyways Jeg vil gøre mit bedste med det på vista laptop men I'll stick med 2,4 på alle mine xp computere: Hvad er det punkt, til fastgørelse af noget, der ikke brød og ødelægge dets anvendelighed af hensyn til en prettier GUI? det er ikke ligesom der er nogen andre gratis firewalls så godt som 2.4. Jeg forventede v. 3.0 til at være stort set den samme lige kompatible med Vista dum |
|
| |||
| |||
| Alle GUIs synes at migrere til Vista udseende. Kan lide det eller ej, Vista er fremtiden. |
|
| |||
| |||
| Citat:
selv vista syntes funktionelt meget lig xp når jeg prøvet det i 1 / 2 time, havde 2 GB RAM, så ikke noget problem, jeg altid justere vinduer til den bedste ydelse og afkald på prettiness anyway Har du forsøgt Comodo 3? tror du, at netværket sikkerhedspolitik er den nye tilsvarende for at have en liste over apps med tillade eller afvise ud for deres navn, så du altid ved, hvor du er? cheers onde |
|
| |||
| |||
| Citat:
Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
kan forsøge at man så, kender du, hvis det har en funktion, ligesom de app overvåge? bare bitter om Comodo, kun andre gratis firewall jeg nogensinde kunne komme sammen med var zone alarm fri og Comodo var meget bedre end det, vi var meget glade sammen ![]() Edit: er PC Tools gratis firewall vista kompatibel? |
|
| |||
| |||
| Jep det er Vista kompatible. http://www.pctools.com/firewall/ Det har en ansøgning monitor. Ansøgninger, avancerede regler, historie og aktiviteter. Plus normal bruger og avanceret brugerindstillinger. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Comodo Firewall Pro styrke. | Coolyxxx | Virus, Spyware & Sikkerhed | 12 | 7 oktober 2008 15:51 |
| Comodo Firewall Pro Virus | Coolyxxx | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 4 oktober 2008 04:55 |
| Kan ikke afinstallere Comodo Firewall Pro! | KanoakaVirus | General Software Chat | 3 | 30 april 2008 21:50 |
| Comodo BOClean | Cyberbabe | Virus, Spyware & Sikkerhed | 28 | 27 april 2007 21:43 |
| Thread Tools | |
| |