vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Comodo palomuuri 3: Reilusti muuttunut 2.4

Reply

Thread Tools
Old 30 marraskuu 2007, 04:15
Jäsen

Default Comodo palomuuri 3: Reilusti muuttunut 2.4

Hei kaverit, kukaan käyttänyt uutta versiota Comodo palomuuri?

ystäväni on uusi kannettava tietokone, joka tuli näköala ja i piti odottaa versio 3 Comodo laittaa palomuuria se (käytetään Windowsin palomuuri siihen asti).

Olen lukenut up on uusi versio ja on lukenut hyviä asioita uuden gui ja kaikkea, mutta minulla on kysymyksiä, kuinka paljon se on muuttunut:
Rakastin soveltamista seuraamaan versio 2.4, se oli helppoa ja yksinkertaista on valvoa joka apps pystyivät muodostamaan Internet ja mitkä eivät.

i voisi löytää mitään kuten soveltamista seurata ikäryhmissä uuden version sen jälkeen, kun päivän yrittää sitä löysin soveltamissäännöt:

Palomuuri-välilehti:
Advanced-välilehti:
verkko turvallisuuspolitiikka:
soveltamissäännöt

onko tämä vastaa soveltamista seurataan ja jos, niin se toimii samalla tavalla?

cheers guys
Old 1 joulukuu 2007, 09:41
Jäsen

anyways

Teen parhaani sen kanssa on näköala laptop mutta I'll kiinni 2,4 kaikkia minun xp tietokoneet:

whats the point Vahvistamispäivää jotain, joka ei ole rikki ja pilaa sen käytettävyyttä selvyyden vuoksi on kauniimpi gui? se ei ole esimerkiksi olemassa mitään muita palomuureja yhtä hyvä kuin 2.4.

Odotin v. 3.0 on hyvin pitkälti samaa vain yhteensopivia näköala

typerä
Old 1 joulukuu 2007, 10:36
Moderator Group

Kaikki GUIs näytä olevan siirtymässä Vista ulkoasua ja tuntumaa.

Kuten se tai ei, Vista on tulevaisuus.

Old 1 joulukuu 2007, 11:28
Jäsen

Quote:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Kaikki GUIs näytä olevan siirtymässä Vista ulkoasua ja tuntumaa.

Kuten se tai ei, Vista on tulevaisuus.
Tiedän, mutta mitään syytä ei ole soveltamista seurataan edelleen siellä näköala ihon muodostavat yli toiminto on huono asia jotakin niin tärkeää kuin hyvä palomuuri.

jopa näköala näytti toiminnaltaan hyvin samanlainen kuin xp, kun olen yrittänyt sitä 1 / 2 tuntia, oli 2 keikat RAM-muistia niin ei ole ongelma, olen aina säätää ikkunat parhaan suorituskyvyn ja luopua prettiness anyway

Oletko kokeillut Comodo 3? oletteko sitä mieltä, että verkon turvallisuuspolitiikka on uusi vastinarvona ottaa luettelo apps kanssa sallia tai kieltää nimen vieressä joten tiedät aina, missä olet?

cheers paha
Old 1 joulukuu 2007, 11:33
Moderator Group

Quote:
Tiedän, mutta mitään syytä ei ole soveltamista seurataan edelleen siellä näköala ihon muodostavat yli toiminto on huono asia jotakin niin tärkeää kuin hyvä palomuuri.
Olen täysin samaa mieltä.

Quote:
Oletko kokeillut Comodo 3?
Nope, I käyttää Comodo on yksi kohta, mutta meni PC Tools Ilmainen palomuuri. Ja olen inhoan sitä paljon.

Old 1 joulukuu 2007, 11:42
Jäsen

Quote:
Olen täysin samaa mieltä.

Nope, I käyttää Comodo on yksi kohta, mutta meni PC Tools Ilmainen palomuuri. Ja olen inhoan sitä paljon.

voi yrittää, että yksi sen jälkeen, sinä tiedät, jos se on ominaisuus, kuten app. seurata?

vain katkera siitä, Comodo, ainoastaan muut vapaa palomuuri i voisi koskaan saada yhdessä oli zone alarm vapaan ja Comodo oli paljon parempi kuin, että olimme hyvin onnellisia yhdessä

edit: onko pc tools vapaa palomuuri vista yhteensopiva?
Old 1 joulukuu 2007, 11:56
Moderator Group

Yep on Vista-yhteensopivia. http://www.pctools.com/firewall/

Se on hakemuksen valvoa.
Sovellukset, sääntöjen, historiasta ja toiminnasta. Plus normaali käyttäjä ja kehittyneet käyttäjän asetukset.

Old 1 joulukuu 2007, 22:00
Jäsen

Quote:
Yep on Vista-yhteensopivia. http://www.pctools.com/firewall/

Se on hakemuksen valvoa.
Sovellukset, sääntöjen, historiasta ja toiminnasta. Plus normaali käyttäjä ja kehittyneet käyttäjän asetukset.
ok kiitos paha
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Comodo Firewall Pro vahvuus. Coolyxxx Virusten, vakoiluohjelmien & Security 12 7. Lokakuu 2008 15:51
Comodo Firewall Pro Virus Coolyxxx Virusten, vakoiluohjelmien & Security 2 4th Lokakuu 2008 04:55
Ei voi poistaa Comodo Firewall Pro! KanoakaVirus General Software Chat 3 30th Apr 2008 21:50
Comodo BOClean Cyberbabe Virusten, vakoiluohjelmien & Security 28 27th Apr 2007 21:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.