![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, kukaan käyttänyt uutta versiota Comodo palomuuri? ystäväni on uusi kannettava tietokone, joka tuli näköala ja i piti odottaa versio 3 Comodo laittaa palomuuria se (käytetään Windowsin palomuuri siihen asti). Olen lukenut up on uusi versio ja on lukenut hyviä asioita uuden gui ja kaikkea, mutta minulla on kysymyksiä, kuinka paljon se on muuttunut: Rakastin soveltamista seuraamaan versio 2.4, se oli helppoa ja yksinkertaista on valvoa joka apps pystyivät muodostamaan Internet ja mitkä eivät. i voisi löytää mitään kuten soveltamista seurata ikäryhmissä uuden version sen jälkeen, kun päivän yrittää sitä löysin soveltamissäännöt: Palomuuri-välilehti: Advanced-välilehti: verkko turvallisuuspolitiikka: soveltamissäännöt onko tämä vastaa soveltamista seurataan ja jos, niin se toimii samalla tavalla? cheers guys |
|
| |||
| |||
| anyways Teen parhaani sen kanssa on näköala laptop mutta I'll kiinni 2,4 kaikkia minun xp tietokoneet: whats the point Vahvistamispäivää jotain, joka ei ole rikki ja pilaa sen käytettävyyttä selvyyden vuoksi on kauniimpi gui? se ei ole esimerkiksi olemassa mitään muita palomuureja yhtä hyvä kuin 2.4. Odotin v. 3.0 on hyvin pitkälti samaa vain yhteensopivia näköala typerä |
|
| |||
| |||
| Kaikki GUIs näytä olevan siirtymässä Vista ulkoasua ja tuntumaa. Kuten se tai ei, Vista on tulevaisuus. |
|
| |||
| |||
| Quote:
jopa näköala näytti toiminnaltaan hyvin samanlainen kuin xp, kun olen yrittänyt sitä 1 / 2 tuntia, oli 2 keikat RAM-muistia niin ei ole ongelma, olen aina säätää ikkunat parhaan suorituskyvyn ja luopua prettiness anyway Oletko kokeillut Comodo 3? oletteko sitä mieltä, että verkon turvallisuuspolitiikka on uusi vastinarvona ottaa luettelo apps kanssa sallia tai kieltää nimen vieressä joten tiedät aina, missä olet? cheers paha |
|
| |||
| |||
| Quote:
Quote:
|
|
| |||
| |||
| Quote:
voi yrittää, että yksi sen jälkeen, sinä tiedät, jos se on ominaisuus, kuten app. seurata? vain katkera siitä, Comodo, ainoastaan muut vapaa palomuuri i voisi koskaan saada yhdessä oli zone alarm vapaan ja Comodo oli paljon parempi kuin, että olimme hyvin onnellisia yhdessä ![]() edit: onko pc tools vapaa palomuuri vista yhteensopiva? |
|
| |||
| |||
| Yep on Vista-yhteensopivia. http://www.pctools.com/firewall/ Se on hakemuksen valvoa. Sovellukset, sääntöjen, historiasta ja toiminnasta. Plus normaali käyttäjä ja kehittyneet käyttäjän asetukset. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Comodo Firewall Pro vahvuus. | Coolyxxx | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 12 | 7. Lokakuu 2008 15:51 |
| Comodo Firewall Pro Virus | Coolyxxx | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 4th Lokakuu 2008 04:55 |
| Ei voi poistaa Comodo Firewall Pro! | KanoakaVirus | General Software Chat | 3 | 30th Apr 2008 21:50 |
| Comodo BOClean | Cyberbabe | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 28 | 27th Apr 2007 21:43 |
| Thread Tools | |
| |