mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

Comodo Firewall 3: Drastisch veranderd van 2,4

Reply

Thread Tools
Old 30 nov 2007, 04:15
Lid Fractie

Default Comodo Firewall 3: Drastisch veranderd van 2,4

hey guys, iedereen met behulp van de nieuwe versie van Comodo Firewall?

mijn vriend heeft een nieuwe laptop die met vista en ik moest wachten voor de versie 3 van Comodo om een firewall op deze (voor Windows Firewall tot dan).

Ik heb gelezen over de nieuwe versie en heb goede dingen over de nieuwe GUI en alles maar ik heb problemen met hoeveel het is veranderd:
Ik hield toezicht op de toepassing in versie 2.4, is gemakkelijk en eenvoudig te zijn controle over welke applicaties in staat waren om verbinding te maken met het internet en welke niet.

Ik kon niets vinden, zoals de toepassing monitor voor jong en oud in de nieuwe versie, na dagen van te proberen het uit i found toepassing regels:

firewall-tabblad:
tabblad Geavanceerd:
netwerk veiligheidsbeleid:
uitvoeringsbepalingen

is dit het equivalent van de toepassing controleren en zo ja, werkt het hetzelfde?

cheers guys
Old 1 december 2007, 09:41
Lid Fractie

Anyways

Ik zal mijn best doen met het op de vista laptop maar ik blijf met 2-4 op al mijn xp computers:

Wat is het punt van de vaststelling van iets dat niet is gebroken en verpest de bruikbaarheid voor het oog van een mooier gui? het is niet als er een andere gratis firewalls zo goed als 2.4.

Ik verwachtte v. 3.0 worden vrijwel hetzelfde alleen compatibel met Vista

stom
Old 1 december 2007, 10:36
Moderator Groep

Alle GUIs lijken te migreren naar de Vista look and feel.

Leuk vinden of niet, Vista is de toekomst.

Old 1 december 2007, 11:28
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilfantasy View Post
Alle GUIs lijken te migreren naar de Vista look and feel.

Leuk vinden of niet, Vista is de toekomst.
Ik weet het, maar geen reden om niet te hebben op de toepassing volgen er nog steeds met een vergezicht huid, vorm overgenomen functie is een slechte zaak met iets als vitaal belang als een goede firewall.

zelfs Vista leek functioneel vergelijkbaar met xp toen ik probeerde het voor 1 / 2 uur, hadden 2 optredens ram dus geen probleem, ik heb altijd windows aanpassen voor de beste prestaties en het afzien van de prettiness toch

heb je geprobeerd Comodo 3? Denkt u dat de veiligheid van het netwerk is de nieuwe equivalent voor een lijst van applicaties met toestaan of weigeren naast hun naam, zodat u altijd weet waar je bent?

cheers kwaad
Old 1 december 2007, 11:33
Moderator Groep

Citaat:
Ik weet het, maar geen reden om niet te hebben op de toepassing volgen er nog steeds met een vergezicht huid, vorm overgenomen functie is een slechte zaak met iets als vitaal belang als een goede firewall.
Ik ben het er helemaal mee eens.

Citaat:
heb je geprobeerd Comodo 3?
Nee, ik gebruikte Comodo op een punt, maar ging naar PC Tools Gratis firewall. En ik wens ze veel.

Old 1 december 2007, 11:42
Lid Fractie

Citaat:
Ik ben het er helemaal mee eens.

Nee, ik gebruikte Comodo op een punt, maar ging naar PC Tools Gratis firewall. En ik wens ze veel.

Probeer dat dan, weet je wanneer er een functie zoals de app monitor?

gewoon bitter over Comodo, alleen andere gratis firewall kon ik ooit samen met Zone Alarm is gratis en Comodo was veel beter dan dat, we waren heel gelukkig samen

edit: is PC Tools gratis firewall Vista compatibel?
Old 1 dec 2007, 11:56
Moderator Groep

Yep het is Vista compatibel. http://www.pctools.com/firewall/

Het heeft een aanvraag monitor.
Applicaties, geavanceerde regels, geschiedenis en activiteiten. Plus de normale gebruiker en de gevorderde gebruiker instellingen.

Old 1 december 2007, 22:00
Lid Fractie

Citaat:
Yep het is Vista compatibel. http://www.pctools.com/firewall/

Het heeft een aanvraag monitor.
Applicaties, geavanceerde regels, geschiedenis en activiteiten. Plus de normale gebruiker en de gevorderde gebruiker instellingen.
ok bedankt kwaad
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Comodo Firewall Pro sterkte. Coolyxxx Virus, spyware & Security 12 7th Oct 2008 15:51
Comodo Firewall Pro Virus Coolyxxx Virus, spyware & Security 2 4 okt 2008 04:55
Kan niet verwijderen Comodo Firewall Pro! KanoakaVirus Algemene programmatuurnoot Chat 3 30 apr 2008 21:50
Comodo BOClean Cyberbabe Virus, spyware & Security 28 27 apr 2007 21:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.