mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Comodo brannmur 3: drastisk endret fra 2.4

Reply

Thread Tools
Old 30nde Nov 2007, 04:15
Medlem Group

hei folkens, alle som bruker den nye versjonen av Comodo Firewall?

Min venn har en ny laptop som kom med vista og jeg måtte vente på versjon 3 av Comodo å sette en brannmur på den (brukt windows brannmuren til da).

Jeg har lest opp på den nye versjonen, og har lest gode ting om den nye GUI og alt, men jeg har problemer med hvor mye den har endret seg:
Jeg elsket programmet skjermen i versjon 2.4, det var lett og grei å ha kontroll over hvilke programmer var i stand til å koble til internett, og hvilke som ikke var.

jeg fant ingenting som søknaden skjermen i det uendelige i den nye versjonen, etter flere dager med å prøve det ut jeg fant programmet regler:

brannmur kategorien:
Avansert kategorien:
nettverkssikkerhet policy:
søknad regler

er dette tilsvarer søknaden overvåke og i så virker den samme?

jubelropet fyrene
Old 1ste Dec 2007, 09:41
Medlem Group

anyways

Jeg skal gjøre mitt beste med den på vista laptop, men jeg vil holde med 2,4 på alle mine xp datamaskiner:

whats the point of fikse noe som ikke er blakk og ødelegge dens brukervennlighet på grunn av en penere GUI? det er ikke som det er noen andre gratis brannmurer så godt som 2.4.

jeg ventet v. 3.0 til å være ganske mye det samme bare kompatibel med vista

dum
Old 1ste Dec 2007, 10:36
Moderator Group

Alle GUI ser ut til å migrere til Vista utseende.

Liker det eller ikke, er Vista fremtiden.

Old 1ste Dec 2007, 11:28
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Alle GUI ser ut til å migrere til Vista utseende.

Liker det eller ikke, er Vista fremtiden.
Jeg vet, men ingen grunn til ikke å ha programmet skjermen der fortsatt med vista hud, form fremfor funksjon er en dårlig ting med noe så viktig som en god brannmur.

selv vista syntes funksjonsmessig veldig lik xp når jeg prøvde det for 1 / 2 time, hadde 2 konserter på ram så ikke noe problem, jeg har alltid justere vinduer for best ytelse og avkall på prettiness likevel

har du prøvd comodo 3? tror du at nettverket sikkerhetspolitikk er den nye tilsvarende for å ha en liste over programmer med tillate eller nekte siden av navnet sitt, slik at du alltid vet hvor du er?

cheers onde
Old 1ste Dec 2007, 11:33
Moderator Group

Sitat:
Jeg vet, men ingen grunn til ikke å ha programmet skjermen der fortsatt med vista hud, form fremfor funksjon er en dårlig ting med noe så viktig som en god brannmur.
Jeg helt enig med det.

Sitat:
har du prøvd comodo 3?
Nope, jeg brukte Comodo på et tidspunkt, men gikk til PC Tools Gratis brannmur. Og jeg liker det veldig mye.

Old 1ste Dec 2007, 11:42
Medlem Group

Sitat:
Jeg helt enig med det.

Nope, jeg brukte Comodo på et tidspunkt, men gikk til PC Tools Gratis brannmur. Og jeg liker det veldig mye.

kan prøve at man da vet du om det har en funksjon som app skjermen?

bare bitter om comodo, var bare andre gratis brannmur jeg noensinne kunne komme sammen med sone alarm gratis og comodo var mye bedre enn det, vi var veldig lykkelige sammen

edit: er PC verktøy ledig firewall vista kompatibel?
Old 1ste Dec 2007, 11:56
Moderator Group

Jepp det er Vista-kompatibel. http://www.pctools.com/firewall/

Den har et program skjerm.
Programmer, avanserte regler, historie og aktivitet. Plus normal bruker og avansert bruker innstillingene.

Old 1ste Dec 2007, 22:00
Medlem Group

Sitat:
Jepp det er Vista-kompatibel. http://www.pctools.com/firewall/

Den har et program skjerm.
Programmer, avanserte regler, historie og aktivitet. Plus normal bruker og avansert bruker innstillingene.
ok takk onde
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.