![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, joten tämä on tyhmä kysymys, mutta te tiedätte, joita nyt en ole terävin veitsi kattokruunu lol. Esitän viimeistelee tyttäreni tietokone (hän on 6). Olen ladannut Spybot ja Avast4. Avast4 näkyy niin minun admin ja hänen käyttäjätilin, mutta Spybot vain osoittaa ylöspäin admin. Onko työskennellä sekä yhden Lataa admin-tiliä? Entä "Scotty" (WinPatrol)? Jos lataan häntä admin tili hän edelleen aktiivisesti käyttäjätili? Olen huomannut, olin ladata Adobe sekä tilinpäätöksen ja molemmat selaimet, Mozilla ja IE, yhteensä 4 laitoksia. Tarvitseeko minun tehdä samoin Spybot ja WinPatrol, vai ilmoitukset avautuvat hänen huomioon. Lisäksi on olemassa olen niin että en voi estää häntä vain valitsemalla Kyllä, jos ne avautuvat häntä? Hän periaatteessa menee Disney sivuston juuri nyt, mutta hän aikoo laajentaa hänen näköaloja. Info: XP SP3, P4, siru. (vanha järjestelmä lol). |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun olet asentanut oli todennäköisesti mahdollisuus asentaa vain sinulle, ja kaikille käyttäjille, suosittelen uudelleen asentamista ja varmistamalla, että "kaikkien käyttäjien on valittu vuoden asentaa.
| |||
| |||
| No ei ollut. Lisäksi haluan ottaa sen henkilökohtaisena palveluksen, jos et enää tarjota minulle neuvoja. En pidä siitä, että tiedät mitä puhutte, ja teidän kiire voittaa pisteitä useimmissa virkaa jälkeen mautonta vastaukset. Oletko asentanut mitään ohjelmia, joihin viittaan? Jos näin Näitkö tällainen vaihtoehto? En ole, ja olen voinut lukea ja ymmärtää kirjallisen Englanti kieli on korkea pätevyys noin 40 vuotta. En pyydä "usko" tai "ehkä" tai jopa ehkä. En pyydä asiantuntijaa ammattitaitoista ihmiset, jotka tietävät, mitä he puhuvat. Jos tämä tuntuu epäkohtelias sinua sitten niin se on. En sano pahoillani, koska en ole. On aikoja, jolloin ehkä kannattaa jättää käyttämättä hyvä tilaisuus olla vastaamatta jälkeen, kun sinulla ei ole mitään aavistustakaan siitä, mitä te puhutte. Olen melko hyvin välttää kaikki muut osat tätä sivustoa itseäni siitä kilpailussa idiootteja, joilla ei ole mitään sanottavaa ole nälkä halu tehdä niin ja niin monta kertaa. Olisiko liikaa vaadittu, että jätät viruksen osuus yksin asti, ja jos et koskaan tiedä, mitä te puhutte? En todellakaan ole kärsivällisyyttä tällä kertaa elämässä ja on vähemmän halua kärsiä hulluja kuin normaali, ja olen normaali on melko alhainen. EDIT: Jos joku toimivaltaisten lukee tätä säiettä, luulen löytäneeni vastauksen vähäisessä määrin. Scotty Barks molempien tilien, mutta minun oli pakko rokottaa käyttäjätili Spybot erikseen. Voin vain olettaa, että muu toimii oikein. I guess I'll pitää tutkia ja löytää vastauksen lopulta. |
|
| |||
| |||
| No jos et pidä neuvot eivät pyydä sitä, olin vain yrittänyt auttaa. Note to self: Älä tuhlaa aikaa katsoa aihe tehnyt Bubba. |
|
| |||
| |||
| Kiitos. Mielestäni olemme päässeet sopimukseen sitten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bubba, Ensinnäkin, Spybot. Spybot etsii eri tyyppisiä haittaohjelmia koko tietokoneen, ja se on melko hyvä siinä. Mutta mielestäni, miten se käsittelee useita käyttäjiä, etenkin kun otetaan käyttöön verkossa, on järkyttävää. Tämä on lähinnä siksi, miten se käyttää osia Windows API skannata paikalliset profiilit (käyttäjätunnukset). Periaatteessa skannaus useita käyttäjätunnuksia yhdeltä tililtä on mahdotonta, ja paineen alaisena, Spybot ihmiset myöntävät. Tämän takia yritysten versio ei ole kovin usein. Lisäksi, kuten uskon, te sanotte, että on paljon ongelmia, kun käytetään estämään huono sivut asia. Periaatteessa jos sitä käytetään vain tilin, saat paljon "vahvistus estää" viestejä - ja ei ole hyväksytty ratkaisu kiertää tämän ongelman. Itse en käytä Spybot, ja sellaista käyttöä, että tyttäresi tulee tekemään, mielestäni sinun tulee hieno käynnissä ilman sitä. Niin kauan kuin hän ei ole eksynyt liian kaukana Disney, silloin hän ei pidä luona liikaa dodgey download asema. Tämä on myös syy siihen, miksi 90ish prosenttia Windows-käyttäjät aikavälillä admin käyttäjä koko ajan. Mennessä, kun tyttäresi haluaa vierailla muita sivustoja Internetissä, hän luultavasti haluaa enemmän valtaa häntä tietokone muutenkin. Seuraava Avast. Minulla ei ole paljon kokemusta, mutta olen melko varma, sanomalla, että se asennetaan järjestelmänvalvojan tili ja jossa säännöllisesti koko järjestelmän tarkistus sinulla on hyvä mennä. Mitä WinPatrol, olen sitä mieltä, että jos asennat sen järjestelmänvalvojan tili, se on OK, mutta jälleen kerran, voit ehkä tehdä ilman sitä. Heidän sivuilla se on OK - mutta en itse käytä sitä itse. Lopuksi, ja mitä todella hämmentää minua, ei sinun tarvitse asentaa Firefox kahdesti? Tämä todellakin on automaattisesti levitä muihin käyttäjätilejä. Lisäksi, olen yllättynyt siitä, että asentaja kulkisi kahdesti. Se ei näy Käynnistä-valikko sekä tilejä? Lopuksi haluan sanoa, että olen todella voisi vilpittömästi suositella, on perustaa OpenDNS. Otan sinuun on lukenut, mitä se on - olen nyt vähän kiire, mutta pohjimmiltaan se tarjoaa joitakin parhaita Web-sisällön suodatus-ja valvonta kaupallisen ohjelman, ja paras vähän se on täysin ilmainen . Lopuksi, en aio mainita sitä, mutta olen sitä mieltä, että vastauksenne thingie oli aiheeton. Mitä thingie sanoi, on totta aivan muutaman asentajat, kaikki se tosin ei se tämä. Vaikka thingie ehkä tiedä kaikkea, sillä kukaan meistä ei, hän on erittäin hyödyllinen monille täällä foorumeilla. Ilman ihmisiä, kuten thingie, enemmän erikoistuneita ihmisiä, jotka voivat käsitellä ongelmia, jotka liittyvät viruksia tai verkostoitumista olisi enemmän aikaa käsitellä muita yhteisiä ongelmia, ja on vähemmän aikaa omistautua vaikeuttaa asioita. Mitä yritän sanoa on, että kaikki on prosessi - joku aloittaa esittämällä joitakin yleisiä kysymyksiä, ehkä ne ovat tylsiä tai helppo vastata, mutta älkäämme on käsitys ongelman. Sitten ehkä heillä on vastaus, tai ne tule antaa joku muu, joka on enemmän kokemusta tai tietoa asiasta. Esimerkiksi tässä säiettä, olen vain törmäsin, koska olin varoittava toinen keinoin. Minulla ei ole aikaa lukea jokaisen säiettä lähetetty, ja oli thingie oli juuri lähtenyt säiettä, se tuskin olisin koskaan vastannut.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hedwig .... Haluan toinen serverguy suositus OpenDNS ..... sekä filtring, se voi nopeuttaa Internetin käytön huomattavasti liikaa.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bubba, voit pyytää apua, se mitä sinulla on.
Vastauksesi oli täysin aiheeton, kilpailu päättynyt aikoja sitten, riippumatta siitä, thingie oli vain yrittänyt auttaa. Hänen uhri on toteuttamiskelpoinen ratkaisu, monet ohjelmistot on mahdollisuus hän totesi. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun on toiminut aggressiivisesti jäsen täällä laittomalla ja se ei ole hyväksyttävää. Joten antaa lopeta. My System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Cyber Security virusinfektion Oma tietokone - Voitteko auttaa minua? | MadMRTeen | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 16 | 23 lokakuu 2009 11:09 |
| Multi Computer Upgrade / asennettava 70 + Tietokoneet | Gigon | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 23. Maaliskuu 2009 12:42 |
| Minulla on hyvä turvallisuus? Ja minun tietokone on käynnissä hidasta. | paudashlake | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 13 | 18. lokakuu 2008 12:02 |
| Ovatko Käyttäjä muodostaa kotona tietokoneen tarpeen? | xAlanxEnglandx | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 24. Joulukuu 2007 12:25 |
| Suunniteltu oma tietoturva-ohjelma | trueoutdoorsman | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 1. joulukuu 2007 13:30 |
| Thread Tools | |
| |