mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Computor kører langsomt

Reply

Thread Tools
Old 4. februar 2008, 07:58
Ny Medlem Gruppen

Hej med min computor kører langsomt, og jeg bliver ved med at få beskeder gør mig opmærksom om parasitter spyware orm win32.netsky og malware kan du hjælpe mig med at løse dette problem bedes du men jeg er ikke den bedste med computors tak Mark.
Old 4 februar 2008, 08:03
Donor-Gruppen

http://free.grisoft.com/doc/download.../frt/0?prd=aff
Old 4 februar 2008, 10:10
Redaktør Gruppen

Følg trinene i dette indlæg og derefter sende logfilerne.

Old 4. februar 2008, 10:51
Ny Medlem Gruppen

tak for de råd spencer det synes at have gjort det trick, men jeg har endnu et problem dets en værktøjslinje, som jeg ikke har hentet det sige's fjerne pop up's / scan spyware / sikkerhed test / spambeskyttelse dette værktøj bar er ikke i mit tilføje / Fjern program, har du nogen idé om, hvad jeg kan gøre thanks.
Old 4. februar 2008, 10:52
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Følg trinene i dette indlæg og derefter sende logfilerne.

Old 4 februar 2008, 11:00
Donor-Gruppen

det må være avg værktøjslinje. gå ind i din internet browser og klikke på en tom plads ved siden af værktøjslinjen derefter lede efter noget lignende 'avg værktøjslinje' i drop listen og klikke på det.

alternativt ændre avg instilation i Tilføj / fjern programmer, og du bør være i stand til at fjerne værktøjslinjen derfra.

Hvis du stadig sidder ikke sige det
Old 5 februar 2008, 10:36
Ny Medlem Gruppen

Jeg spørger mig selv, hvis du kunne give mig nogle råd jeg henter kapre dette, og det siger's efter installere Hjack thisshould åben for mig, så det siger nære Hijack dette og omdøbe det vil det ikke gøre dette. Når jeg klikker på det store tændte link det kommer op at køre, og derefter køres igen, som jeg klikker derefter et vindue dukker op med gennemse installere og slutte kunne hjælpe mig tak Mark
Old 5 februar 2008, 10:45
Redaktør Gruppen

Lad os gøre det i stedet. Slet Hijackthis installationsprogrammet fra skrivebordet. Vi vil ikke have brug for det.

Downloade Deckard's System Scanner (DSS) til din Desktop.
Bemærk: Du skal være logget ind på en konto med administratorrettigheder.
  • Luk alle programmer og vinduer.
  • Dobbeltklik pådss.exe at køre den, og følg instruktionerne.
  • Når scanningen er fuldført, to tekstfiler vil åbne
    • main.txt <-- dette vil blive maksimeret
    • og extra.txt <-- dette vil blive minimeret
  • Tilføj indhold main.txt i dit indlæg.
  • Også tilføje extra.txt til dit indlæg.
  • Teksten fra disse filer kan overstige den maksimale post længde for dette forum, og kan have behov for at blive sendt over 2 eller flere stillinger. Du bedes sikre, at alle tekster er udstationeret.

Hvad DSS vil gøre:
  • Opret et nyt system gendannelsespunkt i Windows XP og Vista.
  • Rens din midlertidige filer, Downloaded Program Files, og Internet-cache-filer, og også tømme papirkurven på alle drev.
  • Tjek nogle vigtige områder af dit system og udarbejde en rapport til din analytiker til revision. DSS automatisk kører HijackThis for dig, men det vil også installere og sted en genvej til HijackThis på skrivebordet, hvis du ikke allerede har HijackThis installeret.

Old 5 februar 2008, 11:09
Ny Medlem Gruppen

Thanks mate Jeg tror, at har løst mine problemer godt med computeren nogen måde takket igen mærke.
Old 5 februar 2008, 11:16
Redaktør Gruppen

Det var ikke en anti malware / virus værktøj er det blot en diagnostisk værktøj for at finde problemet. Det på ingen måde fjerner malware. Du bør post logfilerne.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.