![]() |
|
| |||
| |||
| Hej med min computor kører langsomt, og jeg bliver ved med at få beskeder gør mig opmærksom om parasitter spyware orm win32.netsky og malware kan du hjælpe mig med at løse dette problem bedes du men jeg er ikke den bedste med computors tak Mark. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Følg trinene i dette indlæg og derefter sende logfilerne. |
|
| |||
| |||
| tak for de råd spencer det synes at have gjort det trick, men jeg har endnu et problem dets en værktøjslinje, som jeg ikke har hentet det sige's fjerne pop up's / scan spyware / sikkerhed test / spambeskyttelse dette værktøj bar er ikke i mit tilføje / Fjern program, har du nogen idé om, hvad jeg kan gøre thanks. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| det må være avg værktøjslinje. gå ind i din internet browser og klikke på en tom plads ved siden af værktøjslinjen derefter lede efter noget lignende 'avg værktøjslinje' i drop listen og klikke på det. alternativt ændre avg instilation i Tilføj / fjern programmer, og du bør være i stand til at fjerne værktøjslinjen derfra. Hvis du stadig sidder ikke sige det |
|
| |||
| |||
| Jeg spørger mig selv, hvis du kunne give mig nogle råd jeg henter kapre dette, og det siger's efter installere Hjack thisshould åben for mig, så det siger nære Hijack dette og omdøbe det vil det ikke gøre dette. Når jeg klikker på det store tændte link det kommer op at køre, og derefter køres igen, som jeg klikker derefter et vindue dukker op med gennemse installere og slutte kunne hjælpe mig tak Mark |
|
| |||
| |||
| Lad os gøre det i stedet. Slet Hijackthis installationsprogrammet fra skrivebordet. Vi vil ikke have brug for det. Downloade Deckard's System Scanner (DSS) til din Desktop. Bemærk: Du skal være logget ind på en konto med administratorrettigheder.
Hvad DSS vil gøre:
|
|
| |||
| |||
| Thanks mate Jeg tror, at har løst mine problemer godt med computeren nogen måde takket igen mærke. |
|
| |||
| |||
| Det var ikke en anti malware / virus værktøj er det blot en diagnostisk værktøj for at finde problemet. Det på ingen måde fjerner malware. Du bør post logfilerne. |