vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Computor käynnissä hidas

Reply

Thread Tools
Old 4 helmikuu 2008, 07:58
Uusi Jäsen

Default Computor käynnissä hidas

Moi minun computor pyörii hitaasti ja i pitää saada viestit saat minut tietoisia loisien vakoiluohjelmista matoviruksen win32.netsky ja haittaohjelmien voisitteko auttaa minua korjata tämä ongelma ole hyvä, mutta en ole paras kanssa computors kiittää Mark.
Old 4 helmikuu 2008, 08:03
Rahoittajien ryhmän

http://free.grisoft.com/doc/download.../frt/0?prd=aff
Old 4 helmikuu 2008, 10:10
Moderator Group

Seuraa ohjeita tähän virkaan ja sitten lähettää lokit.

Old 4 helmikuu 2008, 10:51
Uusi Jäsen

kiitos neuvosta spencer se näyttää tehneen Temppu mutta minulla on vielä yksi ongelma sen työkalurivi, johon en ole ladanneet sen sanoa: n poista pop-up's / scan spyware / turvallisuus testi / roskapostisuojauksen tämän työkalurivi ei ole minun lisätä / poista ohjelma sinulla mitään käsitystä, mitä voin tehdä kiitos.
Old 4 helmikuu 2008, 10:52
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Seuraa ohjeita tähän virkaan ja sitten lähettää lokit.

Old 4 helmikuu 2008, 11:00
Rahoittajien ryhmän

sen on oltava avg työkaluriviltä. mennä Internet-selain ja napsauta tyhjä vieressä työkalurivin sitten etsiä jotain "avg työkalurivi", koska pudota luettelo ja napsauta sitä.

vaihtoehtoisesti muuttaa avg instilation Lisää / poista ohjelmia ja sinun pitäisi pystyä poistamaan työkalurivin sieltä.

jos olet vielä jumissa tehdä sanoa
Old 5 helmikuu 2008, 10:36
Uusi Jäsen

Ihmettelen, jos voisitte antaa minulle neuvoja olen lataaminen Hijack TÄMÄN ja siinä sanotaan: n kun asentaa Hjack thisshould Avaa se sanoa läheinen Hijack ja nimeä se ei tee tätä. Kun klikkaa korkea valaistu linkkiä se tulee matkaa ja sitten Suorita uudelleen, joissa i napsauta sitten ikkuna tulee laatia selata asentaa ja lopeta voisitteko auttaa minua kiitos Mark
Old 5 helmikuu 2008, 10:45
Moderator Group

Let's tehdä tämän sijaan. Poista Hijackthis asennusohjelma työpöydältä. Me emme tarvitse sitä.

Ladata Deckard's System Scanner (DSS) teidän Desktop.
Huom: Sinun on oltava kirjautuneena onto tilin, jolla on järjestelmänvalvojan oikeudet.
  • Sulje kaikki sovellukset ja ikkunat.
  • Kaksoisnapsauta päällä dss.exe käyttää sitä ja seuraa ohjeita.
  • Kun skannaus on valmis, kaksi tekstitiedostoiksi avaa
    • main.txt <-- tämä on maksimoitu
    • ja extra.txt <-- tämä on minimoitu
  • Lisää sisältöä main.txt ja saatte postitse.
  • Myös lisätä extra.txt kirjoitustilan.
  • Tekstiä näitä tiedostoja voi ylittää enintään post pituus tällä foorumilla, ja voi olla tarpeen lähettää 2 tai useampaa virkaa. Ole hyvä ja varmista, että kaikki teksti on lähetetty.

Mitä DSS tekee:
  • Luo uusi System Restore kohta Windows XP ja Vista.
  • Clean Temporary Files, Downloaded Program Files-ja Internet-välimuistitiedostot ja tyhjennä Roskakori kaikilla asemilla.
  • Tarkista joitakin tärkeitä alueita järjestelmääsi ja laatii kertomuksen sinun analyytikko tarkistaa. DSS automaattisesti HijackThis sinulle, mutta se myös asentaa ja paikka pikakuvakkeen HijackThis näe, jos sinulla ei vielä ole HijackThis asennettu.

Old 5 helmikuu 2008, 11:09
Uusi Jäsen

Thanks mate Mielestäni on ratkaista minun ongelmia hyvin tietokoneen millään tavalla kiitos jälleen merkki.
Old 5 helmikuu 2008, 11:16
Moderator Group

Se ei ollut anti haittaohjelmien / virus väline se on vain diagnostiikkatyökalun löytämiseksi ongelmaan. Se ei millään tavoin poistaa haittaohjelmia. Sinun tulee lähettää lokit.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PC Running todella hidas ja Win XP asennettuna robina80 Rautatavaran Chat 1 13 syyskuu 2009 12:27
Tietokoneeseen, jossa on hyvin hidas curlysmith Rautatavaran Chat 5 12 syyskuu 2009 02:48
PCI-e x16 Lane Running Hidas Razer Graphics Cards & Näytöt 3 17 heinäkuu 2009 14:57
Internet Running Hidas madcows7 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 11. lokakuu 2008 13:54
Hidas käynnissä CD / DVD-RW-asema TomUK Multimedia & Codecs 7 29. marraskuu 2007 03:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.