![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi minun computor pyörii hitaasti ja i pitää saada viestit saat minut tietoisia loisien vakoiluohjelmista matoviruksen win32.netsky ja haittaohjelmien voisitteko auttaa minua korjata tämä ongelma ole hyvä, mutta en ole paras kanssa computors kiittää Mark. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Seuraa ohjeita tähän virkaan ja sitten lähettää lokit. |
|
| |||
| |||
| kiitos neuvosta spencer se näyttää tehneen Temppu mutta minulla on vielä yksi ongelma sen työkalurivi, johon en ole ladanneet sen sanoa: n poista pop-up's / scan spyware / turvallisuus testi / roskapostisuojauksen tämän työkalurivi ei ole minun lisätä / poista ohjelma sinulla mitään käsitystä, mitä voin tehdä kiitos. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| sen on oltava avg työkaluriviltä. mennä Internet-selain ja napsauta tyhjä vieressä työkalurivin sitten etsiä jotain "avg työkalurivi", koska pudota luettelo ja napsauta sitä. vaihtoehtoisesti muuttaa avg instilation Lisää / poista ohjelmia ja sinun pitäisi pystyä poistamaan työkalurivin sieltä. jos olet vielä jumissa tehdä sanoa |
|
| |||
| |||
| Ihmettelen, jos voisitte antaa minulle neuvoja olen lataaminen Hijack TÄMÄN ja siinä sanotaan: n kun asentaa Hjack thisshould Avaa se sanoa läheinen Hijack ja nimeä se ei tee tätä. Kun klikkaa korkea valaistu linkkiä se tulee matkaa ja sitten Suorita uudelleen, joissa i napsauta sitten ikkuna tulee laatia selata asentaa ja lopeta voisitteko auttaa minua kiitos Mark |
|
| |||
| |||
| Let's tehdä tämän sijaan. Poista Hijackthis asennusohjelma työpöydältä. Me emme tarvitse sitä. Ladata Deckard's System Scanner (DSS) teidän Desktop. Huom: Sinun on oltava kirjautuneena onto tilin, jolla on järjestelmänvalvojan oikeudet.
Mitä DSS tekee:
|
|
| |||
| |||
| Thanks mate Mielestäni on ratkaista minun ongelmia hyvin tietokoneen millään tavalla kiitos jälleen merkki. |
|
| |||
| |||
| Se ei ollut anti haittaohjelmien / virus väline se on vain diagnostiikkatyökalun löytämiseksi ongelmaan. Se ei millään tavoin poistaa haittaohjelmia. Sinun tulee lähettää lokit. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC Running todella hidas ja Win XP asennettuna | robina80 | Rautatavaran Chat | 1 | 13 syyskuu 2009 12:27 |
| Tietokoneeseen, jossa on hyvin hidas | curlysmith | Rautatavaran Chat | 5 | 12 syyskuu 2009 02:48 |
| PCI-e x16 Lane Running Hidas | Razer | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 17 heinäkuu 2009 14:57 |
| Internet Running Hidas | madcows7 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 11. lokakuu 2008 13:54 |
| Hidas käynnissä CD / DVD-RW-asema | TomUK | Multimedia & Codecs | 7 | 29. marraskuu 2007 03:29 |
| Thread Tools | |
| |