![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo mijn computor draait traag en ik krijg steeds berichten maakt me bewust over parasieten win32.netsky worm spyware en malware kan je me helpen dit probleem oplossen gelieve maar ik ben niet de beste met computors bedankt Mark. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Volg de stappen in dit bericht en vervolgens na de logs. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het advies spencer lijkt te hebben gedaan de truc, maar ik heb wel nog een probleem zijn een tool-bar, die ik nog niet gedownload zeggen het verwijderen pop-up's / scan spyware / security test / spambeveiliging deze tool bar is niet in mijn toevoegen / verwijderen programma heb je enig idee wat ik kan doen bedankt. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| het moet de AVG werkbalk. ga naar uw internet browser en klik op een lege ruimte naast de werkbalk vervolgens kijken naar iets als' Gem werkbalk 'in de vervolgkeuzelijst en klik op het. subsidiair wijziging van de Gem instilation op Toevoegen / verwijderen programma's en je moet kunnen om de werkbalk uit daar. Als u nog steeds vastzit doen zeggen |
|
| |||
| |||
| Ik vraag me af of je kan me wat advies i am downloaden kapen dit en zeggen dat het bij het installeren Hjack thisshould open voor mij, dan zeggen de nauwe kapen en hernoemen zal dit niet doen. Als ik klik op de grote verlichte koppelen komt te lopen en dan begint weer te lopen op die ik klik vervolgens een venster komt met bladeren te installeren en te stoppen kan je me helpen dank Mark |
|
| |||
| |||
| Laten we dit doen in plaats. Verwijder de HijackThis installateur van het bureaublad. We zullen niet nodig. Downloaden Deckard's System Scanner (DSS) aan uw Desktop. Opmerking: U moet zijn ingelogd op een account met beheerdersrechten.
Wat DSS zal doen:
|
|
| |||
| |||
| Thanks mate denk ik dat mijn problemen opgelost goed met de computer enkele wijze nogmaals bedankt merk. |
|
| |||
| |||
| Dat was geen anti-malware / virus tool is het net een diagnostisch hulpmiddel voor het lokaliseren van het probleem. Zij op geen enkele wijze verwijdert malware. U moet na de logs. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC met erg langzaam met Win XP geïnstalleerd | robina80 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 13 september 2009 12:27 |
| Computer werkt zeer traag | curlysmith | Algemeen Hardware Chat | 5 | 12 september 2009 02:48 |
| PCI-E x16 Lane Running Slow | Razer | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 17 juli 2009 14:57 |
| Internet Running Slow | madcows7 | Virus, spyware & Security | 3 | 11 okt 2008 13:54 |
| Langzaam uitvoeren van cd / dvd-rw-station | TomUK | Multimedia & Codecs | 7 | 29 nov 2007 03:29 |
| Thread Tools | |
| |