mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

Computor loopt traag

Reply

Thread Tools
Old 4 feb 2008, 07:58
Nieuw Lid Fractie

Default Computor loopt traag

Hallo mijn computor draait traag en ik krijg steeds berichten maakt me bewust over parasieten win32.netsky worm spyware en malware kan je me helpen dit probleem oplossen gelieve maar ik ben niet de beste met computors bedankt Mark.
Old 4 februari 2008, 08:03
Donor Groep

http://free.grisoft.com/doc/download.../frt/0?prd=aff
Old 4 februari 2008, 10:10
Moderator Groep

Volg de stappen in dit bericht en vervolgens na de logs.

Old 4 feb 2008, 10:51
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor het advies spencer lijkt te hebben gedaan de truc, maar ik heb wel nog een probleem zijn een tool-bar, die ik nog niet gedownload zeggen het verwijderen pop-up's / scan spyware / security test / spambeveiliging deze tool bar is niet in mijn toevoegen / verwijderen programma heb je enig idee wat ik kan doen bedankt.
Old 4 feb 2008, 10:52
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilfantasy View Post
Volg de stappen in dit bericht en vervolgens na de logs.

Old 4 februari 2008, 11:00
Donor Groep

het moet de AVG werkbalk. ga naar uw internet browser en klik op een lege ruimte naast de werkbalk vervolgens kijken naar iets als' Gem werkbalk 'in de vervolgkeuzelijst en klik op het.

subsidiair wijziging van de Gem instilation op Toevoegen / verwijderen programma's en je moet kunnen om de werkbalk uit daar.

Als u nog steeds vastzit doen zeggen
Old 5 februari 2008, 10:36
Nieuw Lid Fractie

Ik vraag me af of je kan me wat advies i am downloaden kapen dit en zeggen dat het bij het installeren Hjack thisshould open voor mij, dan zeggen de nauwe kapen en hernoemen zal dit niet doen. Als ik klik op de grote verlichte koppelen komt te lopen en dan begint weer te lopen op die ik klik vervolgens een venster komt met bladeren te installeren en te stoppen kan je me helpen dank Mark
Old 5 februari 2008, 10:45
Moderator Groep

Laten we dit doen in plaats. Verwijder de HijackThis installateur van het bureaublad. We zullen niet nodig.

Downloaden Deckard's System Scanner (DSS) aan uw Desktop.
Opmerking: U moet zijn ingelogd op een account met beheerdersrechten.
  • Sluiten alle toepassingen en vensters.
  • Dubbelklik op aan dss.exe te starten en volg de instructies.
  • Wanneer de scan is voltooid, twee tekstbestanden openen
    • main.txt <-- deze zal worden gemaximaliseerd
    • en Extra.txt <-- dit zal tot een minimum worden beperkt
  • Voeg de inhoud van main.txt in uw bericht.
  • Ook voeg Extra.txt aan uw bericht.
  • De tekst van deze bestanden kan meer dan de maximale lengte voor na dit forum, en wellicht moeten worden verzonden over 2 of meer berichten. Zorg ervoor dat alle tekst wordt geplaatst.

Wat DSS zal doen:
  • Maak een nieuwe Systeem herstellen in Windows XP en Vista.
  • Schoon uw Temporary Files, Downloaded Program Files, en Internet Cache Files, en ook de lege Prullenbak op alle stations.
  • Controleer een aantal belangrijke onderdelen van uw systeem en een verslag voor uw analist te herzien. DSS automatisch HijackThis voor u, maar het zal ook installeren en een snelkoppeling naar HijackThis op je bureaublad als je nog geen HijackThis geïnstalleerd.

Old 5 februari 2008, 11:09
Nieuw Lid Fractie

Thanks mate denk ik dat mijn problemen opgelost goed met de computer enkele wijze nogmaals bedankt merk.
Old 5 februari 2008, 11:16
Moderator Groep

Dat was geen anti-malware / virus tool is het net een diagnostisch hulpmiddel voor het lokaliseren van het probleem. Zij op geen enkele wijze verwijdert malware. U moet na de logs.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
PC met erg langzaam met Win XP geïnstalleerd robina80 Algemeen Hardware Chat 1 13 september 2009 12:27
Computer werkt zeer traag curlysmith Algemeen Hardware Chat 5 12 september 2009 02:48
PCI-E x16 Lane Running Slow Razer Grafische Kaarten & Monitors 3 17 juli 2009 14:57
Internet Running Slow madcows7 Virus, spyware & Security 3 11 okt 2008 13:54
Langzaam uitvoeren van cd / dvd-rw-station TomUK Multimedia & Codecs 7 29 nov 2007 03:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.