mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Computor kjører sakte

Reply

Thread Tools
Old 4 februar 2008, 07:58
New Member Group

Default Computor kjører sakte

Hei min computor kjører sakte, og jeg får stadig meldinger gjør meg klar om parasitter spyware ormen win32.netsky og malware kan du hjelpe meg å løse dette problemet kan du, men jeg er ikke den beste med computors takket Mark.
Old 4de Feb 2008, 08:03
Donor Group

http://free.grisoft.com/doc/download.../frt/0?prd=aff
Old 4de Feb 2008, 10:10
Moderator Group

Følg trinnene i dette innlegget og deretter legge loggene.

Old 4 februar 2008, 10:51
New Member Group

takk for rådene Spencer det synes å ha gjort det lure Men jeg har ett problem sin en verktøylinje som jeg ikke har lastet det ned si's fjerne pop up's / skanner spyware / sikkerhet test / spambeskyttelse denne verktøylinjen er ikke i min legg / fjerne programmet har du noen ide hva jeg kan gjøre takk.
Old 4 februar 2008, 10:52
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Følg trinnene i dette innlegget og deretter legge loggene.

Old 4de Feb 2008, 11:00
Donor Group

det må være avg verktøylinjen. gå inn i nettleseren og klikke en tom plass ved siden av verktøylinjen og deretter se etter noe sånt som "Gj.sn. verktøylinje" i rullegardinmenyen og klikker det.

alternativt endre avg instilation i Legg til / fjern programmer, og du bør være i stand til å fjerne verktøylinjen derfra.

Hvis du fremdeles stuck gjør si det
Old 5te Feb 2008, 10:36
New Member Group

Jeg lurer på om du kunne gi meg noen råd jeg nedlasting kapre DENNE og si's upon installere Hjack thisshould åpne for meg så å si står tett Hijack dette og endre navn på den vil den ikke gjøre dette. Når jeg klikker på den høye lighted link den kommer opp til å kjøre og kjøre igjen, som jeg klikker deretter et vindu kommer opp med bla installere og avslutte kan du hjelpe meg takket Mark
Old 5te Feb 2008, 10:45
Moderator Group

La oss gjøre dette i stedet. Slett Hijackthis installasjonsprogram fra skrivebordet. Vi vil ikke trenger det.

Laste ned Deckard's System Scanner (DSS) til Desktop.
Merk: Du må være logget inn på en konto med administratorrettigheter.
  • Lukke alle programmer og vinduer.
  • Dobbeltklikkdss.exe å kjøre den, og følg instruksjonene.
  • Når skanningen er fullført, to tekstfiler åpnes
    • main.txt <-- dette skal optimaliseres
    • og extra.txt <-- dette skal minimeres
  • Legg til innholdet i main.txt i innlegget.
  • Også legge extra.txt til innlegget ditt.
  • Teksten fra disse filene kan overstige det høyeste innlegg lengde for dette forumet, og kanskje må sendes over 2 eller flere innlegg. Sørg for all tekst er lagt inn.

Hva DSS vil gjøre:
  • Opprett en ny Systemgjenoppretting i Windows XP og Vista.
  • Renhet din midlertidige filer, Nedlastede programfiler og Internett Hurtigbuffer filer, og også tømme papirkurven på alle stasjoner.
  • Sjekk noen viktige områder av systemet og lage en rapport for analytiker til vurdering. DSS automatisk HijackThis for deg, men det vil også installere og plassere en snarvei til HijackThis på skrivebordet hvis du ikke allerede har HijackThis installert.

Old 5te Feb 2008, 11:09
New Member Group

Takk kompis jeg tror det har løst mine problemer vel med datamaskinen noen måte takket nytt merke.
Old 5te Feb 2008, 11:16
Moderator Group

Det var ikke en anti malware / virus-verktøy er det bare et diagnostisk verktøy for å lokalisere problemet. Det på ingen måte fjerner malware. Du bør legge loggene.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PC kjører veldig treg med Win XP Installert robina80 General Hardware Chat 1 13 september 2009 12:27
Datamaskin som kjører veldig sakte curlysmith General Hardware Chat 5 12 september 2009 02:48
PCI-e x16 Lane Running Slow Razer Kabinetter & Skjermer 3 17 juli 2009 14:57
Internett Running Slow madcows7 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 3 11 oktober 2008 13:54
Sakte kjører CD / DVD-RW-stasjon TomUK Multimedia & Kodeker 7 29 nov 2007 03:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.