![]() |
|
| |||
| |||
| Hei min computor kjører sakte, og jeg får stadig meldinger gjør meg klar om parasitter spyware ormen win32.netsky og malware kan du hjelpe meg å løse dette problemet kan du, men jeg er ikke den beste med computors takket Mark. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Følg trinnene i dette innlegget og deretter legge loggene. |
|
| |||
| |||
| takk for rådene Spencer det synes å ha gjort det lure Men jeg har ett problem sin en verktøylinje som jeg ikke har lastet det ned si's fjerne pop up's / skanner spyware / sikkerhet test / spambeskyttelse denne verktøylinjen er ikke i min legg / fjerne programmet har du noen ide hva jeg kan gjøre takk. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| det må være avg verktøylinjen. gå inn i nettleseren og klikke en tom plass ved siden av verktøylinjen og deretter se etter noe sånt som "Gj.sn. verktøylinje" i rullegardinmenyen og klikker det. alternativt endre avg instilation i Legg til / fjern programmer, og du bør være i stand til å fjerne verktøylinjen derfra. Hvis du fremdeles stuck gjør si det |
|
| |||
| |||
| Jeg lurer på om du kunne gi meg noen råd jeg nedlasting kapre DENNE og si's upon installere Hjack thisshould åpne for meg så å si står tett Hijack dette og endre navn på den vil den ikke gjøre dette. Når jeg klikker på den høye lighted link den kommer opp til å kjøre og kjøre igjen, som jeg klikker deretter et vindu kommer opp med bla installere og avslutte kan du hjelpe meg takket Mark |
|
| |||
| |||
| La oss gjøre dette i stedet. Slett Hijackthis installasjonsprogram fra skrivebordet. Vi vil ikke trenger det. Laste ned Deckard's System Scanner (DSS) til Desktop. Merk: Du må være logget inn på en konto med administratorrettigheter.
Hva DSS vil gjøre:
|
|
| |||
| |||
| Takk kompis jeg tror det har løst mine problemer vel med datamaskinen noen måte takket nytt merke. |
|
| |||
| |||
| Det var ikke en anti malware / virus-verktøy er det bare et diagnostisk verktøy for å lokalisere problemet. Det på ingen måte fjerner malware. Du bør legge loggene. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC kjører veldig treg med Win XP Installert | robina80 | General Hardware Chat | 1 | 13 september 2009 12:27 |
| Datamaskin som kjører veldig sakte | curlysmith | General Hardware Chat | 5 | 12 september 2009 02:48 |
| PCI-e x16 Lane Running Slow | Razer | Kabinetter & Skjermer | 3 | 17 juli 2009 14:57 |
| Internett Running Slow | madcows7 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 11 oktober 2008 13:54 |
| Sakte kjører CD / DVD-RW-stasjon | TomUK | Multimedia & Kodeker | 7 | 29 nov 2007 03:29 |
| Thread Tools | |
| |