![]() |
|
| |||
| |||
| Hej min computor kör långsamt och jag fortsätter att få meddelanden göra mig medveten om parasiter spionprogram masken win32.netsky och sabotageprogram kan ni hjälpa mig att fixa detta problem tack men jag är inte den bästa med computors tack Mark. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Följ anvisningarna i det här inlägget och sedan skicka loggarna. |
|
| |||
| |||
| tack för råd Spencer det verkar ha gjort trick men jag har ett större problem att ett verktyg bar som jag inte har hämtat det säger's bort pop-up's / scan spyware / säkerhet test / spamskydd detta verktygsfältet inte är i min lägga / ta bort program har du någon aning om vad jag kan göra tack. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| det måste vara avg verktygsfältet. gå in på din webbläsare och klicka på ett tomt utrymme bredvid verktygsfältet leta efter något i stil med "avg verktygsfältet" i drop-listan och klicka på det. alternativt ändra avg instilation i Lägg till / ta bort program och du bör kunna ta bort verktygsfältet därifrån. Om du fortfarande fastnat do säga så |
|
| |||
| |||
| Jag undrar om ni kan ge mig några råd jag hämtar KAPA, och den säger är att installera Hjack thisshould öppen för mig då säga nära Hijack detta och byt namn på den kommer det inte att göra detta. När jag klickar på den stora upplysta koppla det kommer upp att köra och kör sedan igen som jag klicka sedan ett fönster kommer upp med bläddra installera och sluta kan du hjälpa mig tack Mark |
|
| |||
| |||
| Låt oss göra det istället. Ta bort den HijackThis installeraren från skrivbordet. Vi kommer inte att behöva det. Hämta Deckard's System Scanner (DSS) till din Desktop. Obs! Du måste vara inloggad på ett konto med administratörsbehörighet.
Vad DSS ska göra:
|
|
| |||
| |||
| Tack kompis jag tror att har löst mitt problem väl med datorn något sätt tack igen märket. |
|
| |||
| |||
| Det var inte ett anti malware / virus verktyg är det bara ett diagnostiskt verktyg för att hitta problemet. Det skall på intet sätt tar bort sabotageprogram. Du bör skicka loggarna. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PC Running riktiga långsamma med Win XP installerat | robina80 | General Hardware Chat | 1 | 13 September 2009 12:27 |
| Computer väldigt segt | curlysmith | General Hardware Chat | 5 | 12 september 2009 02:48 |
| PCI-E x16 Lane Running Långsam | Razer | Grafikkort & Skärmar | 3 | 17 juli 2009 14:57 |
| Internet Running Långsam | madcows7 | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 11 oktober 2008 13:54 |
| Långsam körning av CD / DVD-RW-enhet | TomUK | Multimedia & Codecs | 7 | 29 november 2007 03:29 |
| Thread Tools | |
| |