![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma pakoll sanoo zlclient.exe on korruptoitunut tiedosto ja kertoi minulle suorittaa chkdsk hyötypalveluna. Miten voin poistaa tämän tiedoston. Uskon sen minun zone alarm palomuuri. |
|
| |||
| |||
| Käytättekö ZoneAlarm? |
|
| |||
| |||
| Ota katsella Piilotettu System Files & Folders 1. Right Click Alku. 2. Valitse Ohjauspaneeli. 3. Valitse Työkalut valikko ja valitse Kansion asetukset. 4. Valitse Näytä-välilehti. 5. Nojalla Piilotetut tiedostot ja kansiot nimikkeen valitse Näytä piilotetut tiedostot ja kansiot. 6. Poista Piilota tunnettujen tiedostotyyppien tunnisteet-vaihtoehto. 7. Poista Piilota suojatut käyttöjärjestelmä tiedostot (suositus)-vaihtoehto. 8. Valitse Päteä. 9. Valitse OK. Etsi ja poista (lihavoitu) C: \ Program Files \ Zone Labs \ ZoneAlarm \zlclient.exe * Poista koko kansion, jos et käytä ZoneAlarm. * Päivitä Zone Alarm, kun zlclient.exe on poistettava, jos et käytä ZA Rehide Piilotettu System tiedostot ja kansiot 1. Avata Oma tietokone 2. Valitse Työkalut-valikosta ja napsauta Kansion asetukset 3. Valitse Näytä välilehti. 4. Nojalla Lisäasetukset-ruudussa mahdollisuus valita seuraavista: 5. Valitse Piilota tunnettujen tiedostotyyppien tunnisteet - 6. Valitse Piilota suojatut käyttöjärjestelmätiedostot 7. Valitse Älä näytä piilotetut tiedostot ja kansiot 8. Valitse OK |
|
| |||
| |||
| Hei Kiitos vastauksesta. Kun yritän poistaa zlclient.exe on sanoo "ei voi poistaa zlclient.exe: Käyttö estetty" "Varmista, että levy ei ole täynnä tai kirjoitussuojattu ja ettei tiedosto ole käytössä". |
|
| |||
| |||
| Käytättekö zone alarm? |
|
| |||
| |||
| Kyllä olen käyttänyt vapaa versio ... nyt haluan, että tavaraa pois, sen he tekevät tätä kaikkea gay stuff. |
|
| |||
| |||
| Siirry meidän Ladattavat § ja valita uuden. Olen käyttänyt PC Tools Ilmainen palomuuri ja ei ole ollut ongelmia sen kanssa. Lataa uusi, mutta eivät asenna se. Sitten poistat Zone Alarm Lisää tai poista sovellus. Seuraava asentaa uuteen ennen kuin verkossa. |
|
| |||
| |||
| En usko, että toimisi, mutta en ole varma. Minulla on isompi ongelma nyt. Käännyn minun tietokone ja se sanoo "Windows ei voi käynnistää, koska seuraava tiedosto puuttuu tai on vioittunut: \ windows \ system32 \ config \ system. WTF ....? |
|
| |||
| |||
| Oletteko tehneet mitään rekisteriä? Tämä ei käy ilmi, sinulla on korruptoitunut rekisteriä. http://support.microsoft.com/kb/307545 Tai yritä mennä joka palautuspiste ennen \ windows \ system32 \ config \ system tapahtunut. Onko sinulla XP: n CD yrittää palautuskonsolin? http://support.microsoft.com/default...b; LN; 314058 Voit myös kokeilla korjaus asentaa. http://www.microsoft.com/windowsxp/u...ps/doug92.mspx |
|
| |||
| |||
| Nyt tietokone tapana evne virta päälle. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tiedoston Pci.sys on korruptoitunut | tex | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 7 syyskuu 2009 17:17 |
| Miten Muuta symbolit Files? Ei Tiedostotyypit-tai kansiot jokainen yksittäinen tiedosto. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 26. Jul 2009 05:10 |
| System tiedosto korruptoitunut, ei käynnistystä - ovat palautuskonsolin pyyhi kovalevy? | Samantha0101 | General Software Chat | 13 | 23. Joulukuu 2008 20:41 |
| Master & Slaving - minun tarvitse tehdä sitä? Corrupt tiedoston, kovalevy ei löydy | Samantha0101 | Drives & Removable Media | 5 | 27. lokakuu 2008 08:36 |
| Exe-tiedostoista korruptoitunut? | harryc | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 4. toukokuuta 2008 10:41 |
| Thread Tools | |
| |