![]() |
|
| |||
| |||
| Min comp säger zlclient.exe är en korrupt fil och berättade att köra chkdsk verktyget. Hur tar jag bort denna fil. Jag tror att mitt Zone Alarm brandvägg. |
|
| |||
| |||
| Använder du Zone Alarm? |
|
| |||
| |||
| Aktivera visning av dolda System Filer & Mappar 1. Högerklicka Start. 2. Välj Kontrollpanelen. 3. Välj Verktyg -menyn och klicka på Mappalternativ. 4. Välj Se Tab. 5. Enligt dolda filer och mappar rubrik väljer Visa dolda filer och mappar. 6. Avmarkera Dölj filnamnstillägg för kända filtyper alternativ. 7. Avmarkera Dölj skyddade operativsystemfiler (rekommenderas) alternativ. 8. Klicka Ansöka. 9. Klicka OK. Leta upp och ta bort (i fet stil) C: \ Program Files \ Zone Labs \ ZoneAlarm \zlclient.exe * Ta bort hela mappen om du inte använder Zone Alarm. * Uppdatera Zone Alarm när zlclient.exe tas bort om du använder ZA Rehide dolda systemfiler och mappar 1. Öppen Min dator 2. Välj Verktyg-menyn och klicka Mappalternativ 3. Välj Visa tab. 4. Enligt Avancerade inställningar rutan alternativ välja följande: 5. Välj Dölj filnamnstillägg för kända filtyper 6. Välj Dölj skyddade operativsystemfiler 7. Välj Visa inte dolda filer och mappar 8. Klicka OK |
|
| |||
| |||
| Hej tack för svaret. När jag försöker ta bort zlclient.exe det står "Kan inte radera zlclient.exe: åtkomst nekad" "Kontrollera att disken inte är full eller skrivskyddad och att filen inte används". |
|
| |||
| |||
| Använder du Zone Alarm? |
|
| |||
| |||
| Ja jag använt gratisversionen ... jag vill att saker utanför dess gör allt detta gay grejer. |
|
| |||
| |||
| Gå till vår Nedladdningar avsnitt och välja en ny. Jag har använt PC Tools Gratis Brandvägg och har inga problem med det. Ladda ner det nya, men inte installera den. Sen avinstallera Zone Alarm i Lägg till / ta bort program. Nästa installera en ny innan du går online. |
|
| |||
| |||
| Jag tror inte att det skulle fungera, men jag är inte säker. Jag har ett större problem nu. Jag går min dator och det står "Windows kunde inte starta eftersom följande fil saknas eller är skadad: \ windows \ system32 \ config \ system. WTF ....? |
|
| |||
| |||
| Har du gjort något i registret? Det visar att du har ett skadat register. http://support.microsoft.com/kb/307545 Eller prova att gå till en återställningspunkt innan \ windows \ system32 \ config \ system hänt. Har du din XP CD försöka Återställningskonsolen? http://support.microsoft.com/default...b; EN-US; 314058 Du kan också prova en reparation installera. http://www.microsoft.com/windowsxp/u...ps/doug92.mspx |
|
| |||
| |||
| Nu datorn wont evne strömmen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Arkiv Pci.sys är skadad | tex | Windows-operativsystem | 2 | 7 september 2009 17:17 |
| Hur till Ändra ikoner för filer? Inte Filtyper eller mappar varje enskilt ärende. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystem | 1 | 26 juli 2009 05:10 |
| System-filen är skadad, inte uppstart - kommer Återställningskonsolen torka hårddisk? | Samantha0101 | General Software Chat | 13 | 23 december 2008 20:41 |
| Master & Slaving - behöver jag göra det? Korrupt fil hårddisken inte hittas | Samantha0101 | Drives & Removable Media | 5 | 27 oktober 2008 08:36 |
| Exe-filerna korrupta? | harryc | Virus, spionprogram och säkerhet | 5 | 4 maj 2008 10:41 |
| Thread Tools | |
| |