mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

CPU-forbruget 100%

Reply

Thread Tools
Old 3 januar 2008, 06:26
Ny Medlem Gruppen

Default CPU-forbruget 100%

Hej med alle, at kombinere dette med en intro, som jeg tror, jeg glemte at en del - ikke voldsomt techie her. Nightwolf er skattet hvis sarkastisk kaldenavn fra kluntethed natten orienteringsløb med unge gruppe i Tyskland. Jeg er en aldrende ungdomsmedarbejder.
Problem: nylig købt computeren fra ven, der har brugt internettet kun lejlighedsvis mens vigtigste anvendelse blev for UNI opgaver. Over de sidste par måneder har været at gøre brug af det med McAfee antivirus og Windows XP firewall. Hentet og installeret XP SP2 og var overrasket over, at han synes at have nogen problemer .... for et par dage. Alt gik godt, men over Xmas det blevet dismally langsomt.
Task manager resultater viser CPU-forbruget catapulting fra nul til 100% og positioner i bewtween hvert sekund.
Har netop downloades gratis spy-bot og avg at tackle det, og AVG er trundling gennem sin scanning,
Processer liste viser en total på 52, for det meste stille med en kamp tilsyneladende mellem Winlogon.exe og avg.bat og krav om Mcshield.exe, explorer.exe og System for CPU tid popping op.
Task Mngr viser AVG og AVG opdatering kører selvom Interessant ifølge mine logonskærmen Der er 5 programmer kører.
Naturligvis disse problemer er alle på grund af mine børn bruger MSN, LimeWire, bebo og Facebook er ingen af mine egne gør. Enhver simpel kur derude? Elsker at høre fra dig.
Old 3 januar 2008, 06:32
Redaktør Gruppen

Default CPU-forbruget 100%

Tag et kig her. [b] Langsom computer? Den må ikke være Malware [b]

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.
Page generated in 0,07952 sekunder med 5 forespørgsler