Hallo iedereen, combineren dit met intro zoals ik denk dat ik miste dat deel - niet enorm techneut hier. Nightwolf is geliefd als sarcastische bijnaam van onbekwaamheid bij nacht orienteering met jongeren-groep in Duitsland. Ik ben een vergrijzende jongerenwerker.
Probleem: onlangs gekochte computer van vriend die gebruikt internet slechts incidenteel terwijl voornaamste gebruik was voor uni opdrachten. In de afgelopen paar maanden zijn gebruik te maken van het met McAfee antivirus en Windows XP-firewall. Gedownload en geïnstalleerd XP SP2 en was verbaasd dat zij lijken te hebben geen problemen .... voor een paar dagen. Alles ging goed, maar over xmas is geworden ongeacht traag.
Taakbeheer prestaties toont CPU-gebruik catapulting van nul tot 100% en posities in bewtween elke seconde.
Zojuist gedownloade gratis Spy-bot en AVG aan te pakken en AVG is trundling via haar scan,
Processen lijst toont een totaal van 52, meestal rustig met een strijd tussen schijnbaar winlogon.exe en avg.bat en eisen voor Mcshield.exe, explorer.exe en System for cpu tijd tevoorschijn komen.
Task Mngr toont AVG en AVG update draait al interessant volgens mijn logon scherm zijn er 5 programma's draait.
Uiteraard zijn deze problemen zijn te wijten aan mijn kinderen met behulp van MSN, LimeWire, Bebo en Facebook, geen enkele van mijn eigen doen. Elke eenvoudige kuren daar? Hou van u te horen.