![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, og kombinerer dette med intro som jeg tror jeg savnet den del - ikke enormt techie her. Nightwolf er spesiell hvis sarkastisk kallenavn fra ineptitude om natten orientering med ungdom gruppe i Tyskland. Jeg er en aldrende unge arbeidstakeren. Problem: nylig kjøpt datamaskin fra en venn som brukte internett bare sporadisk mens hoved bruk var uni oppdrag. Over de siste par månedene har vært å bruke det med McAfee antivirus og Windows XP-brannmuren. Lastet ned og installert XP SP2, og ble overrasket over at det gjorde inntrykk av å ikke ha noen problemer .... for et par dager. Alt gikk bra, men over xmas har det blitt dismally treg. Task Manager resultatene viser bruk av CPU catapulting fra null til 100% og stillinger i bewtween hvert sekund. Har nettopp lastet ned gratis spion-bot og avg å takle det, og AVG er trundling gjennom skanning, Prosesser viser en total av 52, for det meste stille med en kamp tilsynelatende mellom Winlogon.exe og avg.bat og krav til Mcshield.exe, explorer.exe og System for CPU-tiden dukker opp. Task Mngr viser AVG og AVG oppdatering kjører selv interessant etter min påloggingsskjermen er det 5 programmer kjører. Selvfølgelig disse problemene er all grunn til mine barn bruker MSN, LimeWire, bebo og Facebook, ingen av mine egne gjør. Noen enkle cures ute? Gjerne høre fra deg. |
|
| |||
| |||
| Ta en titt her. [b] Treg maskin? Det er kanskje ikke Malware [b] |