![]() |
|
| |||
| |||
| Det hedder Rob's pc-lås, og du kan gå her: <edit> og downloade prøveversionen og prøve det af. Hvis du har brug for støtte, blot stille spørgsmål her. Jeg har den fulde version er til rådighed for $ 10. Jeg har været at designe programmet siden maj sidste år og det er virkelig holder folk ud af min computer! Fortæl mig hvad du synes! Jeg har 2 mere sikkerhed programmer kommer ud, men de er i test lige nu, også denne software er ikke tilgængeligt, hvis ellers på internettet endnu. |
|
| |||
| |||
| Du kan ikke markedsføre dine produkter her. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Cyber Security virusinfektion på min computer - Kan du hjælpe mig? | MadMRTeen | Virus, Spyware & Sikkerhed | 16 | 23 oktober 2009 11:09 |
| IRC, der er designet til netop SMS-besked | pest79456 | General Software Chat | 2 | 29th May 2009 14:54 |
| Edb-sikkerhed på multi-bruger PC ........ | Bubba | Virus, Spyware & Sikkerhed | 7 | 20 november 2008 13:12 |
| Må jeg har god sikkerhed? Og min computer kører langsomt. | paudashlake | Virus, Spyware & Sikkerhed | 13 | 18 oktober 2008 12:02 |
| Sjoveste computer eller IT Security Story Contest | bouchusar | Off Topic Discussion | 2 | 14. sep 2008 06:25 |
| Thread Tools | |
| |