mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Konstrueret mit eget edb-sikkerhed program

Reply

Thread Tools
Old 1 December 2007, 13:25
Ny Medlem Gruppen

Default Konstrueret mit eget edb-sikkerhed program

Det hedder Rob's pc-lås, og du kan gå her: <edit> og downloade prøveversionen og prøve det af.

Hvis du har brug for støtte, blot stille spørgsmål her. Jeg har den fulde version er til rådighed for $ 10.

Jeg har været at designe programmet siden maj sidste år og det er virkelig holder folk ud af min computer!

Fortæl mig hvad du synes! Jeg har 2 mere sikkerhed programmer kommer ud, men de er i test lige nu, også denne software er ikke tilgængeligt, hvis ellers på internettet endnu.
Old 1 December 2007, 13:30
Redaktør Gruppen

Default Konstrueret mit eget edb-sikkerhed program

Du kan ikke markedsføre dine produkter her.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Cyber Security virusinfektion på min computer - Kan du hjælpe mig? MadMRTeen Virus, Spyware & Sikkerhed 16 23 oktober 2009 11:09
IRC, der er designet til netop SMS-besked pest79456 General Software Chat 2 29th May 2009 14:54
Edb-sikkerhed på multi-bruger PC ........ Bubba Virus, Spyware & Sikkerhed 7 20 november 2008 13:12
Må jeg har god sikkerhed? Og min computer kører langsomt. paudashlake Virus, Spyware & Sikkerhed 13 18 oktober 2008 12:02
Sjoveste computer eller IT Security Story Contest bouchusar Off Topic Discussion 2 14. sep 2008 06:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.