mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Designet mitt eget datasikkerhetseksperter program

Reply

Thread Tools
Old 1ste Dec 2007, 13:25
New Member Group

Default Designet mitt eget datasikkerhetseksperter program

Det kalles Rob PC låsen, og du kan gå hit: <EDIT> og laste ned prøveversjon og teste det ut.

Hvis du trenger hjelp, bare legge inn spørsmål her. Jeg har den fullstendige versjonen tilgjengelig for $ 10.

Jeg har vært utforme programmet siden forrige mai, og det holder folk ut av maskinen min!

Fortell meg hva du mener! Jeg har 2 mer sikkerhetsprogrammer som kom ut, men de er i tester nå også denne programvaren er ikke tilgjengelig der andre på internett ennå.
Old 1ste Dec 2007, 13:30
Moderator Group

Default Designet mitt eget datasikkerhetseksperter program

Du kan ikke markedsføre produkter her.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Cyber Security Virus Infeksjon på Min Datamaskin - Kan du hjelpe meg? MadMRTeen Virus, spionprogrammer og sikkerhet 16 23 oktober 2009 11:09
IRC som er utformet for bare tekstmelding pest79456 General Software Chat 2 29 juni 2009 14:54
Datasikkerhet på flere bruker PC ........ Bubba Virus, spionprogrammer og sikkerhet 7 20 nov 2008 13:12
Har jeg god sikkerhet? Og min datamaskin kjører sakte. paudashlake Virus, spionprogrammer og sikkerhet 13 18 oktober 2008 12:02
Morsomste datamaskin eller IT-sikkerhet Story Contest bouchusar Av Emne Diskusjon 2 14nde sep 2008 06:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.