![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Det kalles Rob PC låsen, og du kan gå hit: <EDIT> og laste ned prøveversjon og teste det ut. Hvis du trenger hjelp, bare legge inn spørsmål her. Jeg har den fullstendige versjonen tilgjengelig for $ 10. Jeg har vært utforme programmet siden forrige mai, og det holder folk ut av maskinen min! Fortell meg hva du mener! Jeg har 2 mer sikkerhetsprogrammer som kom ut, men de er i tester nå også denne programvaren er ikke tilgjengelig der andre på internett ennå. |
|
| |||
| |||
| Du kan ikke markedsføre produkter her. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Cyber Security Virus Infeksjon på Min Datamaskin - Kan du hjelpe meg? | MadMRTeen | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 16 | 23 oktober 2009 11:09 |
| IRC som er utformet for bare tekstmelding | pest79456 | General Software Chat | 2 | 29 juni 2009 14:54 |
| Datasikkerhet på flere bruker PC ........ | Bubba | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 7 | 20 nov 2008 13:12 |
| Har jeg god sikkerhet? Og min datamaskin kjører sakte. | paudashlake | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 13 | 18 oktober 2008 12:02 |
| Morsomste datamaskin eller IT-sikkerhet Story Contest | bouchusar | Av Emne Diskusjon | 2 | 14nde sep 2008 06:25 |
| Thread Tools | |
| |