mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

Designat min egen datasäkerhet program

Reply

Thread Tools
Old 1 December 2007, 13:25
New Member Group

Default Designat min egen datasäkerhet program

Det kallas Rob's PC-lås, så kan du gå hit: <EDIT> och ladda ner testversionen och testa det.

Om du behöver stöd, strax efter den här. Jag har den fulla versionen för $ 10.

Jag har varit att utforma programmet sedan sista maj och det verkligen håller människor ur min dator!

Berätta vad du tycker! Jag har 2 större trygghet program kommer ut, men de är under kontroll just nu, även den här programvaran är inte tillgängliga någon där annat på internet än.
Old 1 December 2007, 13:30
Moderator-gruppen

Default Designat min egen datasäkerhet program

Du kan inte marknadsföra dina produkter här.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Cyber Security virus på min dator - Kan du hjälpa mig? MadMRTeen Virus, spionprogram och säkerhet 16 23 oktober 2009 11:09
IRC som är utformad för just textmeddelande pest79456 General Software Chat 2 29 juni 2009 14:54
Datasäkerhet på flera användarens dator ........ Bubba Virus, spionprogram och säkerhet 7 20 november 2008 13:12
Har jag bra säkerhet? Och min dator går långsamt. paudashlake Virus, spionprogram och säkerhet 13 18 oktober 2008 12:02
Roligaste Dator eller IT-säkerhet Story Contest bouchusar Off Topic Discussion 2 14:e sep 2008 06:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.