![]() |
|
| |||
| |||
| Det kallas Rob's PC-lås, så kan du gå hit: <EDIT> och ladda ner testversionen och testa det. Om du behöver stöd, strax efter den här. Jag har den fulla versionen för $ 10. Jag har varit att utforma programmet sedan sista maj och det verkligen håller människor ur min dator! Berätta vad du tycker! Jag har 2 större trygghet program kommer ut, men de är under kontroll just nu, även den här programvaran är inte tillgängliga någon där annat på internet än. |
|
| |||
| |||
| Du kan inte marknadsföra dina produkter här. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Cyber Security virus på min dator - Kan du hjälpa mig? | MadMRTeen | Virus, spionprogram och säkerhet | 16 | 23 oktober 2009 11:09 |
| IRC som är utformad för just textmeddelande | pest79456 | General Software Chat | 2 | 29 juni 2009 14:54 |
| Datasäkerhet på flera användarens dator ........ | Bubba | Virus, spionprogram och säkerhet | 7 | 20 november 2008 13:12 |
| Har jag bra säkerhet? Och min dator går långsamt. | paudashlake | Virus, spionprogram och säkerhet | 13 | 18 oktober 2008 12:02 |
| Roligaste Dator eller IT-säkerhet Story Contest | bouchusar | Off Topic Discussion | 2 | 14:e sep 2008 06:25 |
| Thread Tools | |
| |