mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Desktop mangler, flere løsninger prøvd og feilet

Reply

Thread Tools
Old 23 Dec 2007, 22:58
New Member Group

Min skrivebordet og oppgavelinjen er borte og jeg kan ikke synes å ha noen vinduer åpne for å lange (Kontrollpanel, Min datamaskin). Mine andre programmer fungerer helt fint når jeg åpner dem opp fra oppgavebehandling.

Så jeg kjører en registrert og juridisk versjon av Windows XP, jeg har ikke cd eller noen av installasjonen ting så jeg vil ikke ha mulighet til å installere Windows på min datamaskin for å løse mitt problem.

Ive forsøkt å sørge for at jeg ikke har explorer.exe på kjøring av programmer, så kjører explorer, men det fungerer ikke heller.

Jeg har prøvd å kjøre Spybot S & D, Runreg, Symantics og SpySweeper, og slettet den dårlige ting (etter googling den og pass på at det var dårlig) men problemet vedvarer.

Når jeg kjører explorer kommer oppgavelinjen inn og ut ...

Heres my Hijack denne loggen:

http://security.symantec.com/sscv6/h...SIVFWMFKPXKBQW
Old 26 Dec 2007, 09:21
Donor Group

Dette har skjedd meg før, og det høres ut som det er permanent skade gjort av et virus. sitt beste for å installere Windows, eller finn en reparer disk fra en kompis eller internett.
Old 26 Dec 2007, 17:53
Moderator Group

Se dette innlegget og sende loggene til å begynne fjerningen.

Old 3dje 2008, 11:16
New Member Group

Alright, så jeg gjorde alle disse trinnene på datamaskinen min og det viser seg meg computer var et rot, og det tok en masse ting ut, men min største problemet vedvarer.

Min desktop wont show før jeg kjører explorer på Oppgavebehandling, og selv da det vises i noen sekunder og forsvinner. Jeg får ikke tilgang til noen av mine mapper fordi de stenger ned i løpet av få sekunder, men jeg fant ut at jeg kan kjøre andre programmer helt fint.

Heres min nye HJT fil.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan lagret på 11:13:13, on 1/3/2008
Plattform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16574)
Boot mode: Normal

Kjører prosesser:
C: \ WINDOWS \ System32 \ smss.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Winlogon.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Services.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Lsass.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Svchost.exe
C: \ Program Files \ TGTSoft \ StyleXP \ StyleXPService.exe
C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ ccSetMgr.exe
C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ ccEvtMgr.exe
C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ ccProxy.exe
C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ SNDSrvc.exe
C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ CCPD-LC \ symlcsvc.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Spoolsv.exe
C: \ Programfiler \ Symantec \ LiveUpdate \ ALUSchedulerSvc.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ bmwebcfg.exe
C: \ Programfiler \ TOSHIBA \ ConfigFree \ CFSvcs.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ DVDRAMSV.exe
C: \ WINDOWS \ eHome \ ehRecvr.exe
C: \ WINDOWS \ eHome \ ehSched.exe
C: \ Programfiler \ Intel \ Wireless \ Bin \ EvtEng.exe
C: \ Programfiler \ Norton Internet Security \ Norton AntiVirus \ navapsvc.exe
C: \ Program Files \ Novatel Wireless \ Sprint \ Sprint PCS Connection Manager \ OSCMUtilityService.exe
C: \ Program Files \ Sprint \ Pantech \ Sprint Mobile Broadband (Pantech) \ PWIUtilityService.exe
C: \ Programfiler \ Intel \ Wireless \ Bin \ RegSrvc.exe
c: \ TOSHIBA \ IVP \ swupdate \ swupdtmr.exe
C: \ Programfiler \ TOSHIBA \ TOSHIBA Applet \ TAPPSRV.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ Dllhost.exe
C: \ Programfiler \ TOSHIBA \ TOSHIBA Controls \ TFncKy.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ TDispVol.exe
C: \ WINDOWS \ AGRSMMSG.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ TPSBattM.exe
C: \ Program Files \ Sprint \ Pantech \ Sprint Mobile Broadband (Pantech) \ CMPWI.exe
C: \ Programfiler \ Mozilla Firefox \ firefox.exe
C: \ Programfiler \ Adobe \ Acrobat 7.0 \ Reader \ AcroRd32.exe
C: \ WINDOWS \ system32 \ taskmgr.exe
C: \ Programfiler \ Trend Micro \ HijackThis \ HijackThis.exe
C: \ WINDOWS \ explorer.exe

R1 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Search Bar = http://www.toshiba.com/search
R0 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Start Page = http://www.toshibadirect.com/dpdstart
R1 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main, Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKCU \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ SearchURL, (Default) = http://g.msn.com/0SEENUS/SAOS01?FORM=TOOLBR
O3 - Toolbar: Norton Internet Security 2006 - (0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7) - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ AdBlocking \ NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - (C4069E3A-68F1-403E-B40E-20066696354B) - C: \ Programfiler \ Norton Internet Security \ Norton AntiVirus \ NavShExt.dll
O4 - HKLM \ .. \ Run: [TPSMain] TPSMain.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [THotkey] "C: \ Program Files \ Toshiba \ Toshiba Applet \ thotkey.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [TFncKy] TFncKy.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [TDispVol] TDispVol.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [SynTPLpr] "C: \ Program Files \ Synaptics \ SynTP \ SynTPLpr.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [SpySweeper] C: \ Programfiler \ Webroot \ Spy Sweeper \ SpySweeperUI.exe / startintray
O4 - HKLM \ .. \ Run: [SmoothView] "C: \ Program Files \ TOSHIBA \ TOSHIBA Zooming Utility \ SmoothView.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [RegRun WinBait] C: \ WINDOWS \ xxxwinbait.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [PadTouch] C: \ Programfiler \ TOSHIBA \ Touch og Launch \ PadExe.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [iTunesHelper] "C: \ Programfiler \ iTunes \ iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM \ .. \ Run: [IntelWireless] "C: \ Programfiler \ Intel \ Wireless \ Bin \ ifrmewrk.exe" / tf Intel PROSet / Wireless
O4 - HKLM \ .. \ Run: [igfxtray] C: \ WINDOWS \ system32 \ igfxtray.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [igfxpers] C: \ WINDOWS \ system32 \ igfxpers.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [dla] C: \ WINDOWS \ system32 \ dla \ DLACTRLW.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [@ RegRunOnSecure] C: \ PROGRA ~ 1 \ Greatis \ REGRUN ~ 1 \ xxxOnSecure.exe
O4 - HKCU \ .. \ Run: [Register] "C: \ Program Files \ Greatis \ RegRunSuite \ lsoon.exe" -1 30 "C: \ Program Files \ Greatis \ RegRunSuite \ rescue.exe" / a "c: \ backreg \ rstore.ini "
O4 - HKCU \ .. \ Run: [Ctfmon.exe] C: \ WINDOWS \ system32 \ Ctfmon.exe
O4 - HKCU \ .. \ Run: [SUPERAntiSpyware] C: \ Programfiler \ SUPERAntiSpyware \ SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU \ .. \ Run: [TOSCDSPD] "C: \ Program Files \ TOSHIBA \ TOSCDSPD \ toscdspd.exe"
O4 - HKCU \ .. \ Run: [STYLEXP] "C: \ Program Files \ TGTSoft \ StyleXP \ StyleXP.exe"-Skjul
O4 - HKCU \ .. \ Run: [SpybotSD TeaTimer] C: \ Programfiler \ Spybot - Search & Destroy \ TeaTimer.exe
O4 - HKCU \ .. \ Run: [Regrun2] C: \ PROGRA ~ 1 \ Greatis \ REGRUN ~ 1 \ WatchDog.exe
O4 - HKCU \ .. \ Run: [msnmsgr] "C: \ Programfiler \ MSN Messenger \ MsnMsgr.Exe" / background
O4 - HKCU \ .. \ Run: [Aim6] "C: \ Programfiler \ AIM6 \ aim6.exe" / d locale = no ee: / / AOL / imApp
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk =?
O4 - Global Startup: RAMASST.lnk = C: \ WINDOWS \ system32 \ RAMASST.exe
O8 - Extra sammenheng menyelement: & Windows Live Search - res: / / C: \ Programfiler \ Windows Live Toolbar \ msntb.dll / search.htm
O8 - Extra sammenheng menyelement: E & ksporter til Microsoft Excel - res: / / c: \ progra ~ 1 \ micros ~ 2 \ Office12 \ EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra knappen: (no name) - (08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501) - C: \ Programfiler \ Java \ jre1.5.0_04 \ bin \ npjpi150_04.dll
O9 - Extra "Verktøy" MENUITEM: Sun Java Console - (08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501) - C: \ Programfiler \ Java \ jre1.5.0_04 \ bin \ npjpi150_04.dll
O9 - Extra knappen: Send til OneNote - (2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49) - C: \ progra ~ 1 \ micros ~ 2 \ Office12 \ ONBttnIE.dll
O9 - Extra "Verktøy" MENUITEM: S & end til OneNote - (2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49) - C: \ progra ~ 1 \ micros ~ 2 \ Office12 \ ONBttnIE.dll
O9 - Extra knappen: Research - (92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263) - C: \ progra ~ 1 \ micros ~ 2 \ Office12 \ REFIEBAR.DLL
O9 - Extra knappen: Real.com - (CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE) - C: \ WINDOWS \ system32 \ Shdocvw.dll
O9 - Extra knappen: (no name) - (DFB852A3-47F8-48C4-a200-58CAB36FD2A2) - C: \ progra ~ 1 \ Spybot ~ 1 \ SDHelper.dll
O9 - Extra "Verktøy" MENUITEM: Spybot - Search & Destroy Configuration - (DFB852A3-47F8-48C4-a200-58CAB36FD2A2) - C: \ progra ~ 1 \ Spybot ~ 1 \ SDHelper.dll
O9 - Extra knappen: (no name) - (e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583) - C: \ WINDOWS \ Network Diagnostic \ xpnetdiag.exe
O9 - Extra "Verktøy" MENUITEM: @ xpsp3res.dll, -20001 - (e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583) - C: \ WINDOWS \ Network Diagnostic \ xpnetdiag.exe
O9 - Extra knappen: Messenger - (FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683) - C: \ Programfiler \ Messenger \ msmsgs.exe
O9 - Extra "Verktøy" MENUITEM: Windows Messenger - (FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683) - C: \ Programfiler \ Messenger \ msmsgs.exe
O10 - Unknown fil i Winsock LSP: bmnet.dll
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL = http://www.toshibadirect.com/dpdstart
O16 - DPF: (14B87622-7E19-4EA8-93B3-97215F77A6BC) (MessengerStatsClient Klassifikasjon) -- http://messenger.zone.msn.com/binary...t.cab31267.cab
O16 - DPF: (2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE) (Symantec AntiVirus scanner) -- http://security.symantec.com/sscv6/S...in/AvSniff.cab
O16 - DPF: (56762DEC-6B0D-4AB4-A8AD-989993B5D08B) (OnlineScanner Control) -- http://www.eset.eu/buxus/docs/OnlineScanner.cab
O16 - DPF: (5F8469B4-B055-49DD-83F7-62B522420ECC) (Facebook Photo Uploader Control) -- http://upload.facebook.com/controls/...toUploader.cab
O16 - DPF: (644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5) (Symantec RuFSI Utility klasse) -- http://security.symantec.com/sscv6/S.../bin/cabsa.cab
O16 - DPF: (8E0D4DE5-3180-4024-a327-4DFAD1796A8D) (MessengerStatsClient Klassifikasjon) -- http://messenger.zone.msn.com/binary...t.cab31267.cab
Ø16 - DPF: (A7A61125-0EAA-11D1-B22F-0000C08C00C4) (SSDBGrid Control 3.1 - A) -- https: / / www.ext.ch2m.com/ETS/controls/sheridan3_13.cab
Ø16 - DPF: (F5131C24-E56D-11CF-B78A-444553540000) (Ikonic Menykontroll) -- https: / / www.ext.ch2m.com/cgi-bin/controls/ikcntrls.cab
Ø17 - HKLM \ System \ CCS \ Services \ Tcpip \ .. \ (75405C70-8319-41CB-8288-402151999888): NameServer = 68.28.50.91 68.28.58.92
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - (88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD) - c: \ progra ~ 1 \ micros ~ 2 \ Office12 \ GR99D3 ~ 1.DLL
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Adobe Systems Shared \ Service \ Adobelmsvc.exe
O23 - Service: ASP.NET State Service (aspnet_state) - Unknown owner - C: \ WINDOWS \ Microsoft.NET \ Framework \ v2.0.50727 \ aspn et_state.exe (fil mangler)
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C: \ Programfiler \ Symantec \ LiveUpdate \ ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Bytemobile Web Configurator (bmwebcfg) - Bytemobile, Inc. - C: \ WINDOWS \ system32 \ bmwebcfg.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Internet Security Password Validation (ccISPwdSvc) - Symantec Corporation - C: \ Programfiler \ Norton Internet Security \ ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ ccSetMgr.exe
O23 - Service: ConfigFree Service (CFSvcs) - TOSHIBA CORPORATION - C: \ Programfiler \ TOSHIBA \ ConfigFree \ CFSvcs.exe
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C: \ Programfiler \ Norton Internet Security \ comHost.exe
O23 - Service: DVD-RAM_Service - Matsushita Electric Industrial Co Ltd - C: \ WINDOWS \ system32 \ DVDRAMSV.exe
O23 - Service: Intel (R) PROSet / Wireless Event Log (EvtEng) - Intel Corporation - C: \ Programfiler \ Intel \ Wireless \ Bin \ EvtEng.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ InstallShield \ Driver \ 1050 \ Intel 32 \ IDriverT.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - c: \ progra ~ 1 \ Symantec \ LIVEUP ~ 1 \ LUCOMS ~ 1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C: \ Programfiler \ Norton Internet Security \ Norton AntiVirus \ navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Protection Center Service (NSCService) - Symantec Corporation - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ Security Console \ NSCSRVCE.EXE
O23 - Service: OSCM Utility Service - Sprint Spectrum, LLC - C: \ Program Files \ Novatel Wireless \ Sprint \ Sprint PCS Connection Manager \ OSCMUtilityService.exe
O23 - Service: Pantech Utility Service - Sprint Spectrum, LLC - C: \ Program Files \ Sprint \ Pantech \ Sprint Mobile Broadband (Pantech) \ PWIUtilityService.exe
O23 - Service: Intel (R) PROSet / Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel Corporation - C: \ Programfiler \ Intel \ Wireless \ Bin \ RegSrvc.exe
O23 - Service: Intel (R) PROSet / Wireless Service (S24EventMonitor) - Intel Corporation - C: \ Programfiler \ Intel \ Wireless \ Bin \ S24EvMon.exe
O23 - Service: Symantec AVScan (SAVScan) - Symantec Corporation - C: \ Programfiler \ Norton Internet Security \ Norton AntiVirus \ SAVScan.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ SPBBC \ SPBBCSvc.exe
O23 - Service: StyleXPService - Unknown owner - C: \ Program Files \ TGTSoft \ StyleXP \ StyleXPService.exe
O23 - Service: Swupdtmr - Unknown owner - c: \ TOSHIBA \ IVP \ swupdate \ swupdtmr.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Symantec Shared \ CCPD-LC \ symlcsvc.exe
O23 - Service: TOSHIBA Application Service (TAPPSRV) - TOSHIBA Corp - C: \ Programfiler \ TOSHIBA \ TOSHIBA Applet \ TAPPSRV.exe

--
End of file - 12024 bytes
Old 3 januar 2008, 13:48
Moderator Group

Kan du poste de andre loggene?

Åpne SUPERAntiSpyware > Innstillinger> Statistikk / Logger kategorien> Marker logg> Vis logg ..

ESET > Gå til C: \ Programfiler \ EsetOnlineScanner \ Log.txt

--------------------

Last ned ATF Cleaner ved Atribune. ATF Cleaner.exe

Ikke bruke det ennå, vil vi senere.

--------------------

Vi trenger å deaktivere noen beskyttende programmer slik at de ikke forstyrre løser vi prøve.

Deaktiver Spybot's TeaTimer

Mens TeaTimer er et utmerket verktøy for forebygging av spyware, kan det noen ganger hindre våre verktøy fra fikse ting.
Deaktiver TeaTimer nå før du er ren. TeaTimer kan reaktiveres når loggene er rene.

Først:
  • Høyreklikk Spybot i systemstatusfeltet (ser ut som en kalender med et hengelås-symbol)
  • Velge Avslutt Spybot S & D Resident
Sekund:
  • Åpne Spybot S & D
  • Klikk Modus, Sjekk Avansert modus
  • Gå til venstre panelet klikker Verktøy, Og også i venstre panel, klikk Resident
  • Hvis brannmuren reiser et spørsmål, sier OK
  • Fjern merkingen i boksen Resident Tea-Timer og OK noen instruksjonene.
  • Bruke Fil, Avslutt å avslutte Spybot
  • Reboot maskinen for at endringene skal tre i kraft.
Tredje:

Med både Tea tidtaker og Spybot lukket nedlasting ResetTeaTimer.zip
  • Unzip filen.
  • Dobbeltklikk ResetTeaTimer.bat å fjerne alle oppføringer satt av Spybot's TeaTimer.
  • Når det er kjørt, kan du slette det. Det vil ikke være nødvendig igjen.
Merk: Hvis TeaTimer gir deg en advarsel etter at noen endringer ble gjort, at dette i stedet for å blokkere den.

--------------------

Deaktiver SpySweeper

Kan du aktivere det etter at du er ren.

Hvis du vil deaktivere SpySweeper:

Åpen Spysweeper klikk> Valg over mot venstre, deretter> Program Valg > Fjern merkingen "belastningen på windows oppstart

Over til venstre klikker "skjold" og Fjern merkingen alle der.

Fjern merkingen "startsiden skjold"

Fjern merkingen "automatisk gjenopprette standard uten varsel"

--------------------

Jeg er ikke sikker på om Watch Dog Programmet beskytter registret endringer så hvis det gjør deretter deaktivere den.

-------------------

Aktivere visning av skjulte systemfiler og mapper

Gå til Min datamaskin-> Verktøy-> Mappealternativer-> Vis kategori:
  • Under Skjulte filer og mapper posisjon:
  • Velg Vis skjulte filer og mapper.
  • Fjern merkingen Skjul beskyttede operativsystemfiler (anbefales) alternativet.
  • Sørg også for at det er nei merke ved siden Skjul filetternavn for kjente filtyper.
  • Klikk OK.
--------------------

Åpen Task Manager og velg Prosesser tab.

Kill prosessene for:

xxxwinbait.exe
xxxOnSecure.exe

--------------------

Åpne HijackThis og velg Gjør et søk deretter plassere et merke ved siden:

O4 - HKLM \ .. \ Run: [RegRun WinBait] C: \ WINDOWS \ xxxwinbait.exe <<-Jeg tror dette programmet er enten kapret eller det er ikke legitimt RegRun nedlasting. Det bør winbait.exe men vises som xxxwinbait.exe
O4 - HKLM \ .. \ Run: [@ RegRunOnSecure] C: \ PROGRA ~ 1 \ Greatis \ REGRUN ~ 1 \ xxxOnSecure.exe <<-Jeg tror dette programmet er enten kapret eller det er ikke legitimt RegRun nedlasting. Det bør OnSecure.exe men vises som xxxOnSecure.exe
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk =?

Lukk alle vinduer unntatt HijackThis og klikk Fix kontrolleres

--------------------

Åpen Min datamaskin og finn deretter slette disse Filer og Mapper.

C: \ WINDOWS \xxxwinbait.exe
C: \ PROGRA ~ 1 \Greatis \ REGRUN ~ 1\xxxOnSecure.exe

--------------------

Løpe ATF-Cleaner

Kontroller at alle webleservinduer er stengt.
  • Dobbeltklikk ATF-Cleaner.exe å kjøre programmet.
  • Under Main velge: Velg alle og Fjern merkingen Cookies.
  • Klikk Empty Selected knappen.
Hvis du bruker Firefox Leseren
  • Klikk Firefox øverst og velge: Velg alle og Fjern merkingen Cookies.
  • Klikk Tom Utvalg.
    MERK: Hvis du vil beholde det lagrede passord, kan du klikke Nei ved ledeteksten.
Hvis du bruker Opera Leseren
  • Klikk Opera øverst og velge: Velg alle og Fjern merkingen Cookies.
  • Klikk Empty Selected knappen.
    MERK: Hvis du vil beholde det lagrede passord, kan du klikke Nei ved ledeteksten.
Klikk Avslutt på Hovedlisten ATF Cleaner menyen for å lukke programmet.

--------------------

Neste innlegg kan du legge
Ny HijackThis log
SUPERAntiSpyware logg <<- Fra instruksjoner for fjerning
ESET logg
<<- Fra instruksjoner for fjerning

Old 5te 2008 jan 03:31
New Member Group

I cant tilgang til skrivebordet eller min mapper skjønt.

Finnes det en vei rundt det? Jeg prøvde å få tilgang til filene mine via nettleseren min bortsett fra den ikke arbeide
Old 5te 2008 jan 03:33
New Member Group

# Version = 4
# OnlineScanner.ocx = 1.0.0.56
# OnlineScannerDLLA.dll = 1, 0, 0, 51
# OnlineScannerDLLW.dll = 1, 0, 0, 51
# OnlineScannerUninstaller.exe = 1, 0, 0, 49
# Vers_standard_module = 2762 (20080102)
# Vers_arch_module = 1,060 (20071228)
# Vers_adv_heur_module = 1,064 (20070717)
# EOSSerial = 6051a39d0346bc4b8901f101faab2805
# End = ferdig
# Remove_checked = sant
# Unwanted_checked = sant
# Utc_time = 2008-01-03 08:02:05
# Local_time = 2008-01-03 01:02:05 (-0700, US Mountain Standard Time)
# Country = "United States"
# OSVer = 5.1.2600 NT Service Pack 2
# Skannet = 601050
# Funnet = 48
# Scan_time = 6894
C: \ Documents and Settings \ Administrator \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP22.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Family \ Lokale innstillinger \ Temp \ RCX3.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Family \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP28.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ D1B9.tmp Win32/TrojanDownloader.PurityScan.EG trojan (slettet) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ D1B9.tmp »NSIS» Yazzle1552OinAdmin.exe Win32/TrojanDownloader.PurityScan.EG trojan (feil ved rengjøring - operasjon ikke tilgjengelig for denne type objekt - feil under sletting - operasjon utilgjengelig for denne type objekt - var en del av det slettes objektet) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ RCX10.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ RCX29D2.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP10.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP12.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP13.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP19.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP20C.tmp Win32/TrojanDownloader.Agent.BLS trojan (stand til å rengjøre - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP223.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP241.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP288C.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP29D0.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP30.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP36.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP3D.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP65.tmp Win32/TrojanDownloader.Agent.BLS trojan (stand til å rengjøre - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP72.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP7766.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP8.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMP9D.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMPD.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Documents and Settings \ Mikael \ Lokale innstillinger \ Temp \ TMPD0.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Program Files \ AIM6 \ aim6.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Program Files \ Common Files \ Symantec Shared \ ccApp.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Program Files \ Greatis \ RegRunSuite \ lsoon.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Program Files \ Greatis \ RegRunSuite \ OnSecure.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Program Files \ Hewlett-Packard \ HP Software Update \ HPWuSchd2.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Program Files \ Intel \ Wireless \ Bin \ ZCfgSvc.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Programfiler \ Microsoft Office \ Office12 \ GrooveMonitor.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Programfiler \ QuickTime \ qttask. EXE Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Programfiler \ QuickTime \ iTunesHelper.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Program Files \ Synaptics \ SynTP \ SynTPEnh.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Program Files \ TOSHIBA \ TOSCDSPD \ toscdspd.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ Program Files \ TOSHIBA \ Tvs \ TvsTray.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ WINDOWS \ mrofinu72.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ WINDOWS \ mrofinu72.exe.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ WINDOWS \ winbait.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ WINDOWS \ PCHealth \ helpctr \ binaries \ msconfig.exe. tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ WINDOWS \ system32 \ ctfmon.exe.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ WINDOWS \ system32 \ hkcmd.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ WINDOWS \ system32 \ mllji.exe Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ WINDOWS \ system32 \ PMNKIIF.DLL.del Win32/Adware.Virtumonde program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ WINDOWS \ system32 \ RCX416.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
C: \ WINDOWS \ system32 \ RCX8.tmp Win32/Adware.Virtumonde.CLI program (ikke rent - slettes) 00000000000000000000000000000000
Old 5te 2008 jan 05:01
Banned Group

hvor om sikkermodus?

når enker begynner trykker du F8 bottum repeadetly en vinduer vil bli apear bruke sikkermodus for å starte opp

<EDIT> software er best for systemsikkerheten
Old 5 januar 2008, 10:16
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by Kolubive View Post
hvor om sikkermodus?

når enker begynner trykker du F8 bottum repeadetly en vinduer vil bli apear bruke sikkermodus for å starte opp

<EDIT> software er best for systemsikkerheten
Jeg advarte deg om å snakke om piratkopiering på disse fora.

Old 5te 2008 jan 10:22
Moderator Group

Prøv å få SUPERAntiSpyware logg og en ny HijackThis logg.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.