![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei siellä, Pikkuveljeni pelaa Habbo, ja on äskettäin hakata. Hän kertoi minulle, hän ladata jotain verkkosivuilla, ja ilmeisesti Niin tein sen. Hänen ystävänsä kertoi hakkeri että www.habbo.com meidän tietokone on nyt "DNS myrkkyä". Sivuilla ei aina ladata kunnolla nyt, ja se ei näytä olevan virallisella verkkosivustolla, koska määrä "Habbo's Online" aina pysyy samana. Ihmettelin, kuinka voisin korjata sen hänelle? En ole kovin tech-savvy mutta on lukemalla sitä. Olen yrittänyt tehdä / flushdns ja se ei ole lajiteltu sen. Miten voisin ratkaista tämän ongelman? Kiitos, James Edit: Olen kävellyt koko tietokoneen kartoittaa kohteleva NOD32 ja se ei ole ratkaista ongelmaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ehkä "hakkeri" muokattu hostfile? Ette mitä OS käytät, niin olen vain olettaa XP.
| |||
| |||
| Hei, kyllä se on XP voin käyttää. All my host-tiedoston sanoo: 70.72.218.122 habbo.com 70.72.218.122 habbo.co.uk 70.72.218.122 www.habbo.com 70.72.218.122 www.habbo.co.uk 70.72.218.122 habbohotel.com 70.72.218.122 www.habbohotel.com Tätäkö on muokattu? |
|
| |||
| |||
| Kaikki kiinteät, thank you so much! |
|
| |||
| |||
| Myöhäinen vastaus tähän - mutta ei ole ongelma. |