![]() |
|
| |||
| |||
| Hei der, Lillebroren min spiller Habbo, og har nylig blitt hacket. Han fortalte meg at han lastet ned noe fra en nettside, og tilsynelatende det er det som gjorde det. Vennen ble fortalt av hacker som www.habbo.com på våre computer er nå 'dns forgiftet. Nettstedet ikke alltid laste riktig nå, og det synes ikke å være det offisielle nettstedet på grunn av antallet "Habbo's Online" ALLTID forblir den samme. Jeg lurte på hvordan jeg kunne fikse det for ham? Jeg er ikke veldig teknologisk avanserte, men har lest opp på den. Jeg har prøvd å gjøre / flushdns og det har ikke sortert det. Hvordan kan jeg løse dette problemet? Takk, James Edit: Jeg kjørte en hel datamaskin skanne bruker NOD32, og det har ikke løst problemet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanskje det "hacker" redigerte hostfile? Du sier ikke hvilken OS du bruker, så jeg bare antatt XP.
| |||
| |||
| Hei, ja det er XP jeg bruker. Alle mine host filen sier er: 70.72.218.122 habbo.com 70.72.218.122 habbo.co.uk 70.72.218.122 www.habbo.com 70.72.218.122 www.habbo.co.uk 70.72.218.122 habbohotel.com 70.72.218.122 www.habbohotel.com Er dette hva som har blitt redigert? |
|
| |||
| |||
| Alle faste, Thank you so much! |
|
| |||
| |||
| Sent svar her - men ikke noe problem. |