mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Download.com Annoncer Visningsstatus Malware

Reply

Thread Tools
Old 7 november 2008, 21:46
Redaktør Gruppen

Default Download.com Annoncer Visningsstatus Malware

Jeg personligt ikke downloade fra steder, som er vært for et bundt af screensavers. De har screensavers eller webstedet, efter min mening ikke kan stole på.

Antispyware 2008 Rogue gennem Download.com Annoncer

Citat:
Download.com har en initiativ for malware gratis downloads men de
tilstand ikke noget om at sikre deres tekst baseret og image reklamer er malware gratis.
Vi håber folk på Download.com læse dette og tage stilling mod nuværende og fremtidige
trusler fremmes gennem deres sponsoreret annoncer!

Old 10 November 2008, 03:32
Donor-Gruppen

Default Download.com Annoncer Visningsstatus Malware

hellig crap! Jeg vidste download.com var dårlig, men ikke denne dårlige! deres download hastigheder er crap og nu dette!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp med malware fjernelse joeshcosmo Virus, Spyware & Sikkerhed 3 22 januar 2009 11:48
Cant download med Download Manager laserline General Software Chat 7 18 oktober 2008 13:40
Malware log antbann Virus, Spyware & Sikkerhed 4 1 marts 2008 14:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.