mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

Download.com Advertenties Presenteren Malware

Reply

Thread Tools
Old 7 november 2008, 21:46
Moderator Groep

Default Download.com Advertenties Presenteren Malware

Ik persoonlijk niet downloaden van sites die gastland een stelletje screensavers. Zij, de screensavers of de site, naar mijn mening niet kan worden vertrouwd.

Antispyware 2008 Rogue bediend via Download.com Ads

Citaat:
Download.com heeft een initiatief voor malware gratis downloads maar ze
staat niets over het maken van zeker hun tekst gebaseerd en imago-advertenties zijn vrij van malware.
Wij hopen dat mensen die het Download.com dit lezen en neem een standpunt tegen de huidige en toekomstige
bedreigingen bevorderd door hun gesponsorde advertenties!

Old 10 november 2008, 03:32
Donor Groep

Default Download.com Advertenties Presenteren Malware

holy crap! Ik wist download.com waren slecht, maar dit niet slecht! hun download snelheden zijn onzin, en nu dit!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hulp bij het verwijderen van malware joeshcosmo Virus, spyware & Security 3 22 Jan 2009 11:48
Cant download met Download Manager laserline Algemene programmatuurnoot Chat 7 18 okt 2008 13:40
Malware log antbann Virus, spyware & Security 4 De 1 maart 2008 14:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.