mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Download.com Annonser Visning Malware

Reply

Thread Tools
Old 7nde Nov 2008, 21:46
Moderator Group

Default Download.com Annonser Visning Malware

Jeg personlig ikke nedlasting fra webområder som er vert for en haug med skjermsparere. De har skjermsparere eller webområdet, etter min mening ikke kan stole på.

Antispionprogram 2008 Rogue gjennom Download.com Annonser

Sitat:
Download.com har en initiativ for malware gratis nedlastinger men de
stat ikke noe om det å sikre sine tekstbaserte og bilde annonser er malware gratis.
Vi håper folk på Download.com lese dette og ta et standpunkt mot nåværende og fremtidige
trusler fremmes gjennom sponsede annonser!

Old 10th 2008 nov 03:32
Donor Group

Default Download.com Annonser Visning Malware

Holy crap! Jeg visste download.com var dårlig, men ikke dette ille! deres nedlasting hastigheter er crap, og nå dette!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hjelp med malware fjerning joeshcosmo Virus, spionprogrammer og sikkerhet 3 22 januar 2009 11:48
Skrånende dataoverføre med Download Manager laserline General Software Chat 7 18 oktober 2008 13:40
Malware logg antbann Virus, spionprogrammer og sikkerhet 4 1 mars 2008 14:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.