![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg spiller spil online og har gjort i lang tid, men siden i går aftes dette sker, jeg tænder på min computer, så jeg var det kører trægt jeg trykkede ctrl-alt-del for at få vist Jobliste til at se, hvad der var ved hjælp af alle de ressourcer og fundet 2 skjulte internet opdagelsesrejsende kører stille i baggrunden (ikke synlig) begge bruger 48% af CPU og begge anvender nøjagtig 50.355k hukommelse ive forsøgte at lukke dem kun til at finde de dukke op igen med det samme ive køre flere virus scanner og adware / Spybot scanner ved hjælp af en masse forskellige redskaber og de ikke finde noget jeg kan tallet en vej forbi dette, men det gør min computer går vanvittigt at sige det mildt, hvis ethvert 1 kan hjælpe ville det være appreceated |
|
| |||
| |||
| Se venligst dette indlæg og forelægger logfilerne for at starte processen til fjernelse. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Internet Explorer Permission Problem. | crazyforISA | Webbrowsere & FTP Klienter | 5 | 12 oktober 2009 16:48 |
| Internet Explorer problem? | Simon C | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 9 januar 2009 06:31 |
| Problem med explorer.exe | CodeFreakC | Windows-operativsystemer | 2 | 27 april 2008 04:21 |
| Internet Explorer har fundet en fejl | Stepfole | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 21. apr 2008 15:13 |
| Problem med Internet Explorer og visse hjemmesider | vcarina88x | Webbrowsere & FTP Klienter | 5 | 25th Apr 2007 19:08 |
| Thread Tools | |
| |